Gå til innhold

Dere med bare jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner dere en gutt? Hvorfor isåfall?

Nei, jeg gjør ikke det:)

Anonymous poster hash: 45a70...4fa

Skrevet

Bare når jeg ser gutteavdelinga i klesbutikken.

Anonymous poster hash: a1af0...60f

Skrevet

Nei, jeg har aldri savnet å ha en gutt.

Anonymous poster hash: 3a9fa...eff

Skrevet

Nei, kjenner det ikke en plass. Har to flotte jenter og vi skal ikke ha flere barn heller, mannen er steril.

Anonymous poster hash: 85bc8...b3f

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke

Anonymous poster hash: b6fb5...548

Skrevet

Nei. Jeg har alltid villet ha to jenter, og det fikk jeg. Yngstejenta elsker superheroes og mer tradisjonelle "gutteting". Jeg savner ingenting.

Anonymous poster hash: dbb1a...542
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en gutt eller to i tillegg, men ville ikke byttet ut noen av jentene mine, selvfølgelig.

Men syntes det hadde vært stas med gutter også. Det blir mye drama i huset. Det blir ikke flere barn på oss. Mannen er ferdig, så da er jeg også det...

Anonymous poster hash: 5d0a3...0f5
Skrevet

Nei, personlig savner jeg ikke noen gutt. Har kun søstre, og to jenter, og vet ærligtalt ikke hvordan man forholder seg til smågutter.. anser meg selv som en skikkelig jentemamma. Men jeg ser det på mannen min, at han så inderlig ønsker seg en gutt. Pga han kan jeg kanskje vurdere å få en til.

Anonymous poster hash: 58187...262

Skrevet

Nei. Har fått to jenter, som bestilt. :) 

Anonymous poster hash: 2159a...812
Skrevet

Nei. Har fått to barn som vi ville ha. Det ble to jenter og slik er det. Savner ingen ting når vi har vært så heldige å få to barn :)

Anonymous poster hash: 03aec...2d8
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Ønsket meg jenter og var så heldig å få 2 stk :)

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Har alltid ønsket jenter, og med 3 stykker er vi strålende fornøyd.

Anonymous poster hash: e519d...ece

Anonymous poster hash: e519d...ece

Skrevet

Når jeg var gravid med yngste så ønsket jeg meg en gutt, men da vi oppdaget at det var enda ei jente så var jeg glad for det og. Superfornøyd med mine tre jenter :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med å bare ha jenter. Har lyst på en til, håper på en til jente :)

Anonymous poster hash: 29ab4...06e

Skrevet

Jeg har bare et barn, og når jeg fikk vite at jeg bar ei jente ble jeg kjempeglad. Skal jeg ha flere barn håper jeg helt klart på ei jente til.

Anonymous poster hash: 7100d...618

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Nei, jeg savner ikke å ha gutt:)

Endret av meg&mini
Skrevet

Nei, og det er litt pinlig å innrømme at den første tanken som slo meg da vi fikk vite på ul at nr 3 var en gutt, var "Å, nei...". Men blir nok bra med litt avveksling fra alle hormontrollene i familien;-)

Anonymous poster hash: 33ba8...d03

Gjest lillehi
Skrevet

Ja jeg skulle gjerne hatt en gutt og. Men nå ble det sånn at jeg bare har ett barn, og da ville jeg selvfølgelig ikke byttet bort datteren min😃

Skrevet

Jente nr to på vei og er fornøyd. Har ikke hatt ønsker om kjønn verken med første eller andre, etter mange runder med ivf behandling er jeg bare veldig glad for å få bli mamma to ganger. Den første jenta mi er dessuten en veldig sporty og aktiv jente som ikke liker rosa, barbie og pynt, så jeg får uansett ikke to "prinsesser".

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Venter nå nr. 3 og tar gjerne en jente til, vi lager innmari fine jenter;) Er det gutt er det flott det også.

Anonymous poster hash: 75e3b...237

Skrevet

Nei, egentlig ikke:)

Er ferdig med å få barn , om det er gutter eller jenter spiller ingen rolle.

Jeg trodde jeg skulle bli guttemamma, hadde aldri sett for meg jenter i det hele tatt.

Men det kunne jo ikke vært annerledes! Det er akkurat de jeg skal være mamma for :)

Dessuten har vi 3 skjønne nevøer ,som bor ca 50 meter fra oss:)

Skrevet (endret)

Nei, egentlig ikke. Venter nå nr. 3 og tar gjerne en jente til, vi lager innmari fine jenter;) Er det gutt er det flott det også.Anonymous poster hash: 75e3b...237

Ikke sant? Det har ikke noe å si!

Gratulerer med innkommende, forresten ;)

Endret av skinnfilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...