Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Er det noen som husker henne? Vi gikk gravide samtidig, og hun slet veldig med spiseforstyrrelser og diverse annet. Hun hadde en blogg hun slettet etter mye tull med barnefaren. Noen som vet hvem hun er og hvordan det er med henne? Anonymous poster hash: ee50e...dec
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Husker henne ja. Gikk også gravid samtidig med henne. Hun var vel knapt her inne etter at hun fikk datteren, så jeg vet ikke noe særlig mer om henne. Anonymous poster hash: 522a4...761
Hønemor30 Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har lest en blogg av henne nå i senere tid, ho la den ut her. Da hadde hun ny samboer og hadde fått et barn til.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Husker du bloggadressen, eller vet hvordan jeg kan finne den? Jeg har tenkt endel på henne, på spiseforstyrrelsen hennes og om hun klarte å ta tak i det. Husker bla. at hun ga sjokolade til datteren sin da datteren var tre mndr. gammel og endel andre ting som jeg syntes var litt bekymringsverdig. Men hun var jo litt morsom også. Takk for svar! Anonymous poster hash: ee50e...dec
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Husker du bloggadressen, eller vet hvordan jeg kan finne den? Jeg har tenkt endel på henne, på spiseforstyrrelsen hennes og om hun klarte å ta tak i det. Husker bla. at hun ga sjokolade til datteren sin da datteren var tre mndr. gammel og endel andre ting som jeg syntes var litt bekymringsverdig. Men hun var jo litt morsom også. Takk for svar! Anonymous poster hash: ee50e...dec Jeg kjenner Trini:) to søte jenter har hun nå. Fortsatt sammen med B. Blitt treningsglad:) Anonymous poster hash: 4c350...6a3
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Takker for svar! Har du den nye bloggadressen til Katrine? HI Anonymous poster hash: ee50e...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå