Gå til innhold

Har jeg grunn til lure litt rundt dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nær bekjent som sier hun har diagnosen ME. Klager mye over hvor syk og sliten hun er, har 4 barn under 10 år så forstår henne godt der.. MEN hun er også utrolig aktiv på interiørblogging 2-3 innlegg hver dag, med fresh stue, perfekt her og perfekt der, masse bilder av et oppstilt hus og div… Noen av dere hadde sikkert ikke  tenkt så mye over dette, men jeg må forholde meg til det hele tiden.. Og jeg klarer ikke helt å forsto hvordan hun får til alt dette når hun er så syk som hun selv sier..

Jeg har mer enn nok med å holde det i orden her hjemme, og jeg er jo faktisk frisk… 

Anonymous poster hash: 27265...7c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, D høres rart ut. er litt som med trygdede! mange av dem har jo masse energi og masse på gang. Skammelig..

Anonymous poster hash: 31f55...927

Skrevet

Jeg kjenner en sånn dame. Har en interiørblogg, og det virker som hun gjør masse.. Men det er mannen hennes som gjør alt, hun tar bare æren for det..

Anonymous poster hash: e7a55...38c
Skrevet

I førsten gikk det greit for meg, men nå provoserer det meg så mye at jeg sliter litt med å forholde meg til alt sirkuset rundt henne… Vet at mannen her også gjør litt, men likevel.. 

Hi

Anonymous poster hash: 27265...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...