Gå til innhold

Er billige graviditetstester like bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt 10 stk strimmel graviditetstester hos sikkertsvar.no for 90 kroner. Går jeg på apoteket er det jo det man betaler for en test...

Har aldri forsøkt sånne billigtester før, er de virkelig like bra? Står jo at det er 99,9% nøyaktig, og det er det samme som dyrere tester sier.

Eller er det bare noe man innbiller seg, at dyrere tester er mye sikrere?

Anonymous poster hash: 8ba09...679
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

Anonymous poster hash: 8ba09...679
Skrevet

De er like gode. Det sies faktisk at enkelte strimmeltester er mer sensitive enn de du får på apoteket. Men mange bruker strimlene som "indikator", så tar de en clear blue av noe slag for å få ro i sjela :)

Skrevet

Jeg lurer på detsamma, men vist apotekets tester er like bra???

Skrevet

Jeg jobbet for noen år siden i et legemiddelfirma som importerte graviditetstester. Der fikk jeg vite at det er bare en håndfull produsenter i verden på disse testene men at de selges under ulike merkenavn. Litt "same shit, different wrapping". Clearblue som mange tror er så mye bedre, er faktisk de samme testene som selges i billigtestbutikker, bare MYE billigere. Så etter dette har jeg ikke kastet penger ut av vinduet når jeg har kjøpt graviditetstester. Da jeg ble gravid nå sist tok jeg en del billigtester, og de viste positivt resultat til og med to dager før forventet mens. Så funker gjør det absolutt.

Skrevet

Like bra. Har tatt endel tester i løpet av åra, og de sier like godt ifra om du er gravid eller ikke som de til dobbel pris gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...