Gå til innhold

Et kraftig kryss!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å tro, men nå har 4 graviditetstester vist seg å være positiv!:-)

Dette blir da vårt andre barn...

Kjenner jeg tør ikke heeeelt å slippe jubelen løs så tidlig, men krysser fingre:-)

Når begynte dere å kjenne at dere var gravide?:-)

Anonymous poster hash: 60868...cf6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :-)

Jeg er åtte uker på vei med nr to. Var ekstremt oppblåst ved ikm, som vanlig, men denne gangen bare vedvarte det. I løpet av de siste ukene har det ballet på seg med forstoppelse, pupper som allerede har vokst masse og er ekstremt ømme, sulten som en bjørn, sover fjorten timer i døgnet (når jeg kan) og er oppe og tisser minst en gang per natt. Var ikke i nærheten av å være så "veldig gravid" med førstemann. Tenker at det må være minst to inni der :-P

Skrevet

For å svare mer på det du spør om - hadde stikkinger nederst i ryggen/rompa ca to uker etter befruktning. Det kjente jeg igjen fra forrige gang. Men da hadde jeg allerede testet positivt, så visste jo at jeg var gravid.

Skrevet

Takk:-D

Gratulerer til deg også:-)

Jeg har nettopp funnet det ut, skulle hatt mensen for et par dager siden....er vell 4 uker da?

Kjenner ikke særlig enda, har kastet opp et par ganger og vært svimmel....men ellers ingenting:P

Skrevet

Veldig veldig spennende, da :-) hvor gammel er førstemann? Vår er litt over tre år gammel.

Skrevet

vår blir 4 år snart:-)

jeg håper virkelig at alt går bra!!!:-)

Skrevet

Deilig med litt aldersforskjell, synes jeg.

Og du, det går helt sikkert fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...