Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Vanskelig å tro, men nå har 4 graviditetstester vist seg å være positiv!:-) Dette blir da vårt andre barn... Kjenner jeg tør ikke heeeelt å slippe jubelen løs så tidlig, men krysser fingre:-) Når begynte dere å kjenne at dere var gravide?:-) Anonymous poster hash: 60868...cf6
Gustav Klitt Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Gratulerer :-) Jeg er åtte uker på vei med nr to. Var ekstremt oppblåst ved ikm, som vanlig, men denne gangen bare vedvarte det. I løpet av de siste ukene har det ballet på seg med forstoppelse, pupper som allerede har vokst masse og er ekstremt ømme, sulten som en bjørn, sover fjorten timer i døgnet (når jeg kan) og er oppe og tisser minst en gang per natt. Var ikke i nærheten av å være så "veldig gravid" med førstemann. Tenker at det må være minst to inni der :-P
Gustav Klitt Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 For å svare mer på det du spør om - hadde stikkinger nederst i ryggen/rompa ca to uker etter befruktning. Det kjente jeg igjen fra forrige gang. Men da hadde jeg allerede testet positivt, så visste jo at jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Takk:-D Gratulerer til deg også:-) Jeg har nettopp funnet det ut, skulle hatt mensen for et par dager siden....er vell 4 uker da? Kjenner ikke særlig enda, har kastet opp et par ganger og vært svimmel....men ellers ingenting:P Anonymous poster hash: 60868...cf6
Gustav Klitt Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Veldig veldig spennende, da :-) hvor gammel er førstemann? Vår er litt over tre år gammel.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 vår blir 4 år snart:-) jeg håper virkelig at alt går bra!!!:-) Anonymous poster hash: 60868...cf6
Gustav Klitt Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Deilig med litt aldersforskjell, synes jeg. Og du, det går helt sikkert fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå