Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Akkurat spist god mat og nå skal jeg og gubben game i noen timer. Anonymous poster hash: 3288d...878
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Kult! Hva skal dere spille? Fortell, fortell! Anonymous poster hash: 6b437...ce4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Kos dere 😊 Anonymous poster hash: 67d67...331
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Kult! Hva skal dere spille? Fortell, fortell! Anonymous poster hash: 6b437...ce4 Cod så klart. <3 Anonymous poster hash: 3288d...878
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Kos dere 😊 Anonymous poster hash: 67d67...331 Det skal vi. Anonymous poster hash: 3288d...878
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Akkurat spist god mat og nå skal jeg og gubben game i noen timer. Anonymous poster hash: 3288d...878 Game?!!? Jeeeez, jeg må være gammel altså Anonymous poster hash: b7576...a4a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Dere er heldige. Jeg har ingen å game med Anonymous poster hash: dc99f...02b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Kult! Hva skal dere spille? Fortell, fortell! Anonymous poster hash: 6b437...ce4 Cod så klart. <3 Anonymous poster hash: 3288d...878 Kult! Husk å oppdater oss når dere er ferdige da, dette er spennende! Anonymous poster hash: 6b437...ce4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Game? Helledussen, det er noe kidsa her driver med. Hadde jeg hatt mannen her i kveld så skulle vi iallfall ikke game hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: d981a...5c4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f Åh, det er helt fantastisk! Jeg spilte det faktisk ferdig første gangen og startet på nytt med en gang igjen :Rødme: Første gang det har skjedd. Nå som PS4 kommer ut kan du sikkert få PS3 skikkelig billig Anonymous poster hash: 987f5...b5c
IreneUtålmodig Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Aldri skjønt greia med cod, her går det mest i wow
Englenemine Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Gammel gamer her og blitt lite siste årene med småbarn med oppvåkninger men kommer sterkere tilbake. Kun online spill da. Mest wow men prøvd de fleste.
<3 2G <3 Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Så kos Jeg ser bare på mens gubben koser seg med spill. Det har vært mest assasins creed de siste årene. Jeg strikker eller ser egne serier mens han spiller. Prater sammen og koser oss
Brennheite Badeand Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Hva slags spill er egentlig dette her? WOW vet jeg jo hva er, det var vel det Breivik forlystet seg med...? Med cod er for meg en fisk, og last of us? Er alt krigsspill?! Skjønner jeg er litt utenfor målgruppa her, men det er jo greit å oppdatere seg litt på "slikt som ungdommen likar"...
Englenemine Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Wow er online fantasy. 12 års grense. Fargerike char og verden og ingen blod ol. Ser mer ut som barnespill igrunn, men det Breivik gjorde var ofte å lede store raids ( grupper) mot sjefmobs det var der wow ble nevnt mens cod er vel skyte/ krigsspill for voksne ( 15/18 års grense )
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Hva slags spill er egentlig dette her? WOW vet jeg jo hva er, det var vel det Breivik forlystet seg med...? Med cod er for meg en fisk, og last of us? Er alt krigsspill?! Skjønner jeg er litt utenfor målgruppa her, men det er jo greit å oppdatere seg litt på "slikt som ungdommen likar"... The Last of Us er som en fantastisk flott drama, men med zombier Man spiller en mann villig til å ofre livet sitt for ei ung jente han skal redde. Helt fantastisk. Jeg gråt på slutten. (Jeg har ikke gitt noen spoilere) Ja, man dreper, men det er ikke det som er hovedpoenget med historien. Veldig mange spill har historier som ville vært virkelig flotte filmer. (Som The Last of Us, Silent Hill 2, Heavy Rain, etc) Ikke alle spiller fordi de er som Breivik Jeg ser på det som interaktive filmer. Anonymous poster hash: 987f5...b5c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #19 Skrevet 15. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f Åh, det er helt fantastisk! Jeg spilte det faktisk ferdig første gangen og startet på nytt med en gang igjen :Rødme: Første gang det har skjedd. Nå som PS4 kommer ut kan du sikkert få PS3 skikkelig billig Anonymous poster hash: 987f5...b5c Jeg har funnet ps3 til 1000 kr ihvertfall men jeg vil tro det er nedlastbart til ps4 (?) Vi har ikke fått tak i ps4 enda, men vi har den nok i løpet av mars Anonymous poster hash: be76a...d5f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #20 Skrevet 15. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f Åh, det er helt fantastisk! Jeg spilte det faktisk ferdig første gangen og startet på nytt med en gang igjen :Rødme: Første gang det har skjedd. Nå som PS4 kommer ut kan du sikkert få PS3 skikkelig billig Anonymous poster hash: 987f5...b5c Jeg har funnet ps3 til 1000 kr ihvertfall men jeg vil tro det er nedlastbart til ps4 (?) Vi har ikke fått tak i ps4 enda, men vi har den nok i løpet av mars Anonymous poster hash: be76a...d5f Ja, det kan jeg nesten garantere Vet jo at PS1 og PS2 spill kan lastes ned til PS3 iallefall. Taper penger om de ikke lar et stort og suksessfullt spill som The Last of Us bli kompatibel med PS4. Anonymous poster hash: 987f5...b5c
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #21 Skrevet 15. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f Åh, det er helt fantastisk! Jeg spilte det faktisk ferdig første gangen og startet på nytt med en gang igjen :Rødme: Første gang det har skjedd.Nå som PS4 kommer ut kan du sikkert få PS3 skikkelig billig Anonymous poster hash: 987f5...b5c Jeg har funnet ps3 til 1000 kr ihvertfall men jeg vil tro det er nedlastbart til ps4 (?) Vi har ikke fått tak i ps4 enda, men vi har den nok i løpet av mars Anonymous poster hash: be76a...d5f Ja, det kan jeg nesten garantere Vet jo at PS1 og PS2 spill kan lastes ned til PS3 iallefall. Taper penger om de ikke lar et stort og suksessfullt spill som The Last of Us bli kompatibel med PS4. Anonymous poster hash: 987f5...b5c Ja, det er det jeg har tenkt og! Samboeren min hadde faktisk tenkt til å kjøpe Last of Us og ps3 til 30-årsdagen min før jul. Men han synes det ble litt dyrt å bruke 1500 på ett spill og en konsoll vi ikke trenger 😩 Fikk noe annet jeg ønsket meg istedet da Anonymous poster hash: be76a...d5f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #22 Skrevet 15. februar 2014 Mannen og jeg har akkurat spist en bedre middag, hatt en "liten" runde i sengen, og nå skal vi spille The Last of Us sammen. Et mesterverk av et spill Anonymous poster hash: 987f5...b5c Å herregud, jeg har så lyst på det spillet!! Men har ikke ps3 ;( Ups, jeg glemte at her inne har man bare lov til å ha kjerringhobbyer (strikke, dibbe, reality og såpeserier), gaming er for kids! Anonymous poster hash: be76a...d5f Åh, det er helt fantastisk! Jeg spilte det faktisk ferdig første gangen og startet på nytt med en gang igjen :Rødme: Første gang det har skjedd.Nå som PS4 kommer ut kan du sikkert få PS3 skikkelig billig Anonymous poster hash: 987f5...b5c Jeg har funnet ps3 til 1000 kr ihvertfall men jeg vil tro det er nedlastbart til ps4 (?) Vi har ikke fått tak i ps4 enda, men vi har den nok i løpet av mars Anonymous poster hash: be76a...d5f Ja, det kan jeg nesten garantere Vet jo at PS1 og PS2 spill kan lastes ned til PS3 iallefall. Taper penger om de ikke lar et stort og suksessfullt spill som The Last of Us bli kompatibel med PS4. Anonymous poster hash: 987f5...b5c Ja, det er det jeg har tenkt og! Samboeren min hadde faktisk tenkt til å kjøpe Last of Us og ps3 til 30-årsdagen min før jul. Men han synes det ble litt dyrt å bruke 1500 på ett spill og en konsoll vi ikke trenger Fikk noe annet jeg ønsket meg istedet da Anonymous poster hash: be76a...d5f The Last of Us kan kjøpes online i Playstation store til 200 kroner. Mange brukte konsoller til en billig penge også. Hehe, jeg er en skikkelig PS3 pusher Jeg sjekket og de har ikke utelukket at The Last of Us blir portet til PS4, men The Last of Us 2 kommer garantert til PS4. Så må nok oppgradere jeg også, selv om jeg elsker PS3'en min (Genialt å ha spill, DVD/CD/Bluray spiller, Youtube og Netflix på et og samme sted) Anonymous poster hash: 987f5...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå