Gå til innhold

I morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg dra å se på Svanesjøen. Jeg gleder meg :D

Anonymous poster hash: 3c1f2...3fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy, håper det blir bra

Anonymous poster hash: 28439...26e

Skrevet

Hahaha- herlig! Du er kjempeheldig!!

Anonymous poster hash: a2758...8e3
Skrevet

Åh så stas :)

Anonymous poster hash: af900...b5c

Skrevet

Ja, jeg er så spent! Har fått beskjed om å ta med lommetørkle!

Skrevet

Er det sant? Så spennende!

Fortell litt mer fra livet ditt da, please?

Har du søte barn?

:)

Anonymous poster hash: dd8ac...5ec

Skrevet

Har du søte barn?

Jeg bor i et perfekt hus, med mine perfekte barn, som er flinkest på skolen og idretten de driver med.

Huset er til en hver tid plett fritt, ungene like så. De har 20 designerjeans og 20 designerskjorter hver, 10 par designersko, og et par CGjakker hver. 

Jeg lager mat fra bunnen av hver dag, selv om jeg jobber 150%. Har en månedslønn på 170 000,-. Etter jeg har laget mat, ryddet huset å hjulpet ungene med leksene, så trener jeg en time, hver dag.

Utseendemessig er jeg fantastisk, og alle mødrene på skolen er redd for at jeg skal stjele deres utvalgte. Dette er litt slitsomt, for jeg har allerede en elsker, og han er ikke far til noen av ungene på skolen. Han er min gifte sjef.

Skrevet

Har du søte barn?

Jeg bor i et perfekt hus, med mine perfekte barn, som er flinkest på skolen og idretten de driver med.

Huset er til en hver tid plett fritt, ungene like så. De har 20 designerjeans og 20 designerskjorter hver, 10 par designersko, og et par CGjakker hver.

Jeg lager mat fra bunnen av hver dag, selv om jeg jobber 150%. Har en månedslønn på 170 000,-. Etter jeg har laget mat, ryddet huset å hjulpet ungene med leksene, så trener jeg en time, hver dag.

Utseendemessig er jeg fantastisk, og alle mødrene på skolen er redd for at jeg skal stjele deres utvalgte. Dette er litt slitsomt, for jeg har allerede en elsker, og han er ikke far til noen av ungene på skolen. Han er min gifte sjef.

Prøver du å være morsom?

Bommer litt, gjør du ikke?

Anonymous poster hash: c2fda...272

Skrevet

Har du søte barn?

Prøver du å være morsom?

Bommer litt, gjør du ikke?

Anonymous poster hash: c2fda...272

Jeg svarte bare på spørsmålet som ble stilt. At du er sjalu, er ikke mitt problem.

Skrevet

Haha.

Forøvrig er Svanesjøen en nydelig forestilling. :-)

Anonymous poster hash: 2ad37...988

Skrevet

HI, lurer på hvordan du er i  virkeligheten.... Håper du har det bra og har et godt og innholdsrikt liv! Det håper jeg.... er redd du ikke har det.... 

Anonymous poster hash: 8198d...868

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...