Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Fikk en god klem og god natt suss. Håper alle er like heldig som meg ❤️❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: da309...76b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Ååå- så koselig, er så herlig med kos og klem. Anonymous poster hash: 74c4c...2cf
Gjest cd0da Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Datteren min sov da jeg kom hjem Men vet hun våkner rundt midnatt og da ligger hun helt inntil meg i skje i vår seng
Gjest lillehi Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Så koselig😃 her er det langt mellom godnattsussene for tiden, blir vel sånn når de bikker tenårene😉 men hun glemmer avogtil at hun skal være "kul", og de klemmene/sussene lever jeg på lenge💖💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå