Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Han har hvert eneste år kjøpt roser til meg på valentinsdagen, men ikke i dag. Så jeg spurte like gjerne hvorfor. Fordi du har menstruasjon vell, ingen vits å kjøpe roser da siden det allikevel ikke blir noe action. Anonymous poster hash: e76d7...876
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hahaha.....! Men ærlig er han da i alle fall! Og bare for å slenge på det også, så visste ikke min man engang at det var Valentindagen i dag. ;-) Roser fikk jeg på vår første bryllupsdag, siden har jeg ikke sett no', heller ikke på verken fødsels- mors- eller Valentinsdag. Endret 14. februar 2014 av Hercule Poirot
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Da hadde mannen min måtte godta en lang stund med tørke. Anonymous poster hash: c1ffa...350
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Da kan du replisere med at ekte menn kjører brannbil! Anonymous poster hash: ea64d...338
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 hahah unnskyld at jeg ler!.. men ja du har en teit mann. Om det er en trøst så kjøper mannen min så og si aldri roser til meg... uansett hvilken dag det er. Anonymous poster hash: 420f4...016
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Mener mannen din at det ikke er vits å gjøre noe for å glede deg så lenge han ikke får noe (sex) tilbake?? Heldigvis aldri vært borti en mann som har tenkt slik. Har du gjort noe for ham i dag, da? Jeg tenker det bør være gjensidig. Først og fremst for å glede den andre og ha det koselig sammen. Anonymous poster hash: 46531...284
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Da får du svare at siden han ikke ville kjøpe roser til deg i dag, for at det ikke blir sex i kveld, så venter du på roser hver gang som forspill. Anonymous poster hash: 2d712...d6c
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Da får du svare at siden han ikke ville kjøpe roser til deg i dag, for at det ikke blir sex i kveld, så venter du på roser hver gang som forspill. Anonymous poster hash: 2d712...d6c Hahaha, kult svar Synes menn som FORVENTER sex eller enda ekstra oppvarting i senga fordi de har kjøpt noe fint til kona, tatt sin del av husarbeid og barnestell, reparert noe i huset osv er skikkelig turn-off. Man forventer ikke sex og man gjør ikke ting for å glede den andre BARE hvis man får noe "tilbake". Uff!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Da får du svare at siden han ikke ville kjøpe roser til deg i dag, for at det ikke blir sex i kveld, så venter du på roser hver gang som forspill. Anonymous poster hash: 2d712...d6c Alternativt kan hun jo føre regnskap over antall ganger de har sex og slik samle opp til en diamantring, en ferietur alene osv..... Han har nå satt standarden, sex en gang prises til prisen av en valentinbukett, som jo bruker å koste litt mer enn en bukett fra rema 1000... Anonymous poster hash: 46531...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå