Gå til innhold

Det stikker i halsen,ikke forkjølet,AU :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Finnes det noen her inne med samme problematikk som meg kanskje? Jeg er plaget med nakkesmerter etter en påkjørsel fjor vår. I tillegg har jeg en tendens til å stramme kjeven om natten. Men plutselig virker det som at jeg har fått muskelsmerter frampå halsen, det kan plutselig komme en skikkelig stikkende smerte i strupehodet, noe som er kjempe ubehagelig, begynner jo og tenke på alvorlige ting som kreft. Legen har kjent på lymfene og tatt blodprøver,normale funn. Noen som har opplevd det samme og evt fått det utredet? Legger til at jeg går til fysio, som sier at jeg må slutte og ta på det vonde området, da dette gir mer irritasjon, men det er ikke så lett når det stikker fram mot strupen! Setter pris på svar!!

Anonymous poster hash: ab705...56e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiserøret? Jeg sliter mye med mitt

Anonymous poster hash: ccf3d...15a

Skrevet

Det har jeg ikke peiling på, men det er jo rundt spiserøret smerten kommer. Hvordan sliter du da?

Skrevet

Det har jeg ikke peiling på, men det er jo rundt spiserøret smerten kommer. Hvordan sliter du da?

Sliter med spiserøret er litt langt oppe, og skjærer veldig i halsen og oppi ganen. Ofte sår etter at den har gnagd, og kjenner noen ganger litt tørr og brennende følelse på grunn av den. Når jeg hoster kjennes det ut som at jeg holder på å hoste opp spiserøret, og ofte kjennes det ut som at den holder på å gli opp og ut av kjeften av seg selv...

Anonymous poster hash: ccf3d...15a

Skrevet

Sliter med spiserøret er litt langt oppe, og skjærer veldig i halsen og oppi ganen. Ofte sår etter at den har gnagd, og kjenner noen ganger litt tørr og brennende følelse på grunn av den. Når jeg hoster kjennes det ut som at jeg holder på å hoste opp spiserøret, og ofte kjennes det ut som at den holder på å gli opp og ut av kjeften av seg selv... Anonymous poster hash: ccf3d...15a
Huffda, det hørtes ikke godt ut nei :-( Er det noe du får gjort noe med, eller må du leve med det rett og slett?

Anonymous poster hash: ab705...56e

Skrevet

Sopp?

Anonymous poster hash: 9f9c1...bf7

Skrevet

Sopp?Anonymous poster hash: 9f9c1...bf7

Sopp gir ikke slike diffuse smerter :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...