Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Det blir uten barn. Er det skummelt? Kan man havne på et skikkelig dårlig sted eller er de fleste hoteller ok? Har ikke akkurat råd til en sydentur nå, men så står det jo uspesifisertet turer helt ned i 1000.- Hadde du tatt sjansen på det? Anonymous poster hash: e257a...003
Narelle Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Gjorde det som 18 åring. Fikk et helt greit hotell. Hadde sikkert kunne gjort det samme i dag uten barn, dersom dette var den eneste muligheten til å komme seg litt ut.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har gjort det med og uten barn. Vært veldig heldig, og da jeg hadde med barn var jeg innstilt på at om det var helt grusom så fikk vi oppgradere til et annet og heller ta kostnaden. Men det gikk fint:) Anonymous poster hash: 8aa8c...981
chillaot Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Det blir uten barn. Er det skummelt? Kan man havne på et skikkelig dårlig sted eller er de fleste hoteller ok? Har ikke akkurat råd til en sydentur nå, men så står det jo uspesifisertet turer helt ned i 1000.- Hadde du tatt sjansen på det? Anonymous poster hash: e257a...003 jeg har gjort det to ganger, fornøyd begge gangene. Helt ok 3-4 stjerners hotell.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Gjort det som ung, har som regel hvert heldig med standarden. Ene gangen havnet jeg og en vennegjeng (da vi var 18 år og bare skulle feste) på et familiehotell med hundrevis av bråkete unger, det var litt nedtur. Anonymous poster hash: b4f35...b8b
Gjest meg&mini Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Har gjort det to ganger. Første gangen havnet vi på et leilighetshotell eller hva det heter. Det var supert der. Stort bassengområde og ca 15 min å gå til stranden. Andre gangen dro vi med barn og havnet på et helt greit hotell, var ganske stort med et digert bassengområde. Barnet mitt elsket det:) Det tok ca 10-20 min å gå til stranden og fem min til sentrum. Moren min reiser nesten bare uspesifisert og har alltid vært fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 En gang. Og vi var kjempe heldige! Anonymous poster hash: ece54...984
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Takk for svar. Vi kan jo selvfølgelig være uheldige, men det frister veldig å prøve Anonymous poster hash: e257a...003
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har reist uspesifisert mange ganger og har alltid vært fornøyd med hotellet. Har aldri reist med barn men alle plassene jeg har reist kunne man fint ha hatt med barn. Reiser man utenfor høysesongen i juli/august så er det ikke noe problem å reise uspesifisert. Reiseselskapene er jo avhengig av å få solgt uspesifiserte reiser og vil jo ha fornøyde kunder så de plasserer deg ikke på de dårligste hotellene hvis de har noen som er bedre ledig. Bruk heller pengene på å kose dere når dere er på tur:) og skulle man være uheldig å få et dårlig hotell så kan man jo vurdere å oppgradere hotellet, enten gjennom reiseselskapet eller finne noe selv. God tur:) Anonymous poster hash: 26b59...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå