Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Har puppene forandret seg etter operasjonen, i takt med f.eks vekt? Tok inn 370 g ihver for ca 1 år siden, etter skikkelige hengepupper etter 2 års amming.. Men de er blitt litt hengende liksom, kan det være for at jeg har lagt på meg? Vil de da stamme seg opp igjen om jeg begynner å trene igjen? Mistenker at det er så mye løs hud at de skulle lagt inn mer, men da hadde det blitt monsterpupper da.. Bruker 70 E nå liksom .. :/ Anonymous poster hash: a0e5e...603
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 De henger mer nå, men det er fordi jeg ofte går uten bh. Har en naturlig form vil jeg si. Kan ikke svare så mye på det du spør om, men tror det er normalt at de begynner å henge litt mer ettersom huden strekker seg. Men ikke henge henge som i slappe hengepupper. Anonymous poster hash: 25dd4...d6e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Jeg gikk opp 20kg noen år etter at jeg tok de og gikk ned mye igjen, så da har de blitt litt mere hengende. Er altfor store nå synes jeg. De er alikevel pene å se på. Runde og struttende. Anonymous poster hash: 96d9a...0f1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har hatt mine i 7 år, og det siste året har de blitt litt slappere men fortsatt ikke slappe.. Hvis du skjønner.. Jeg har alltid trent mye, men orket ikke lengre når jeg ble gravid. Så jeg vil nok si at en god start er trening, start med lette brystøvelser og øk vekt og repetsjoner sakte men sikkert. Tror det kan utgjøre litt Anonymous poster hash: ddace...ef7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Mine ser ganske like ut. De er 5år gamle. Gått opp 10kg siden da, men var et beinrangel når jeg la inn silikon. Anonymous poster hash: b64b4...750
kaoshjerne Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hvordan kjennes de ut da? På mine så kjenner jeg kantene hvis jeg kjenner etter, og noen ganger kjennes det ut som om den flytter litt på seg inni der. Mistenker at jeg fikk en "dårlig" boobjob
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Mine ser ganske like ut. De er 5år gamle. Gått opp 10kg siden da, men var et beinrangel når jeg la inn silikon. Anonymous poster hash: b64b4...750 Jeg kjenner ikke kantene. La innleggene under muskelen også, kanskje har det noe å si. Det er faste, kjenner typisk ut som silikon. Ikke harde, men ikke like myke som mageflesket mitt for å si det slik;-) (det var den beste sammenligningen jeg kom på). Hehe Anonymous poster hash: b64b4...750
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Er vel normalt at de forandrer seg litt. Blir litt mer naturlig "heng" etterhvert. Anonymous poster hash: 287c0...1cb
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Kjenner dere at dere har noe "fremmend-legeme" inni dere? Eller føles det som resten av kroppen? Anonymous poster hash: 07c32...641
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Kjenner dere at dere har noe "fremmend-legeme" inni dere? Eller føles det som resten av kroppen? Anonymous poster hash: 07c32...641 Føles helt naturlig for meg hvertfall. Føles ikke ut som noe som ikke burde vært der for å si det slik;-) Anonymous poster hash: b64b4...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå