Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Ich bin schwanger mit kindern deines mannes. Vielleicht nicht so merkwürdig, da sie eine fette kuh die noch nie die mühe gemacht ihn zu ficken sind Anonymous poster hash: af0c1...a79
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Røffly: "Jeg er gravid med mannen din, ikke rart siden du er en feit ku (?) som ikke orker å pule han" Eller noe i den duren.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Omg... Håper ikke det er sant. Anonymous poster hash: 464a5...dc1
Sint naken biltyv Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Røffly: "Jeg er gravid med mannen din, ikke rart siden du er en feit ku (?) som ikke orker å pule han" Eller noe i den duren.Ja noe sånt faktisk... Har du HI fått denne meldingen av noen?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Røffly: "Jeg er gravid med mannen din, ikke rart siden du er en feit ku (?) som ikke orker å pule han" Eller noe i den duren.Ja noe sånt faktisk... Har du HI fått denne meldingen av noen? Nei men jeg skal sende den. Må bare passe på at det er korrekt det som står. Anonymous poster hash: af0c1...a79
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor anstrenge seg for å skrive korrekt når alt annet er, mildt sagt, ukorrekt?
neemii Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Røffly: "Jeg er gravid med mannen din, ikke rart siden du er en feit ku (?) som ikke orker å pule han" Eller noe i den duren.Ja noe sånt faktisk... Har du HI fått denne meldingen av noen? Nei men jeg skal sende den. Må bare passe på at det er korrekt det som står. Anonymous poster hash: af0c1...a79 Aha... Intet verre. Nei daså....
*Miss Marple* Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Røffly: "Jeg er gravid med mannen din, ikke rart siden du er en feit ku (?) som ikke orker å pule han" Eller noe i den duren.Ja noe sånt faktisk... Har du HI fått denne meldingen av noen? Nei men jeg skal sende den. Må bare passe på at det er korrekt det som står. Anonymous poster hash: af0c1...a79 Sjarmerende. Jeg har på følelsen at dere fortjener hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå