Gå til innhold

Dere som har bygd hus - SE HER :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke løsninger har dere som er smarte? Hva er det dere absolutt angrer på? 

Driver å planlegger husbygging, og er kommet så langt at vi skal avgjøre hvilket hus vi skal velge hos en leverandør. 

 

Usikker på om vi skal velge 1plans eller 2plans. Fordeler/Ulemper? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest fornøyd med at jeg lot meg overtale til å ha en sjakt fra badet i 2. et og ned til vaskerommet i 1. etg. Det et en liten ting, men gjør hverdagen enklere. Har også to dusjer ved siden av hverandre, så barna kan "spyles" samtidig om kvelden. Koster ikke noe ekstra, og er tidsbesparende.

Skrevet

Og... du kan ALDRI aldri aldri få nok skapplass. Ha skap på badet og, ett til hvert familiemedlem - til sokker, truser, ullundertøy ol.

Skrevet

Stort vaskerom!! Og skapplass til alle klær på vaskerommet. Så lettvindt å slippe dra klærne rundt i hele huset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...