Gå til innhold

Hva tjener man som sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tjener man som nyutdannet sykepleier? Vil årene man har jobbet innen helsevesenet som assistent telles som annsinitet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ansiennitet fra eldste min ble født. Dvs 92. Vil tro at du får det godkjent. Jeg har jobbet som spl i 12 år. Har nå videreutdanning og tjener 442000 pluss tillegg. For nyutdannede uten tillegg og ansiennitet var lønna 353000 ca i 2013.

Endret av Pento
Skrevet

Hva vil pluss tillegg si? Er det pluss det man har i helge/kvelds/natttillegg? Hva har du i året da? 

Skrevet (endret)

Hva vil pluss tillegg si? Er det pluss det man har i helge/kvelds/natttillegg? Hva har du i året da?

Tror det er ca 30-40000 ekstra i året. Så det blir vel ca 500000 i årslønn. Helg, kveld, netter, helligdag osv. Pluss det du gidder å jobbe overtid da.

Endret av Pento
Skrevet

Hvilken videreutdanning har du tatt? Jeg er nyutdannet (2 år siden) og tjener 388 000 i året. Jobber 60% natt.

Anonymous poster hash: 4667f...9dc
Skrevet

Hvilken videreutdanning har du tatt? Jeg er nyutdannet (2 år siden) og tjener 388 000 i året. Jobber 60% natt.

Anonymous poster hash: 4667f...9dc

Anestesi. Kjempeartig.

Skrevet

Jobber 100%, 2 års erfaring. Tjente 445 000 i fjor. Har 353 000kr fast, resten var tillegg for helg, kveld, natt og heldigdager. Hadde ikke jobbet mer en 3 dager overtid i fjor.

Anonymous poster hash: 7f6fd...093

Skrevet

Nok, til ikke å klage :-)

Anonymous poster hash: 85e5f...c47
Skrevet

375 000 i 100% nå. 1 års annsinitet. Begynte på 329 000, men satsene har økt siden da.

Skrevet

Jøss det er bedre enn jeg trodde det. Syns jeg tjener ok nå jeg, når jeg bare er assistent :P 

Skrevet

363000

Anonymous poster hash: f556f...728

Skrevet