Gå til innhold

Barnevogn der liggedelen også kan brukes som bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Har en annen vogn jeg bruker ellers, men hadde vært kjekt i forbindelse med levering og henting i barnehage.

Noen som har dette som vet om liggedelen passer i baksetet der det også er en annen bilstol?

Anonymous poster hash: 9713c...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. vet om adapter som du kan sette på vogna og ha bilstolen på.

Anonymous poster hash: 6d1a0...aec

Skrevet

Du kjøper et adapter som passer til vogn og bilsete. Det å bruke bagen som bilstol er ikke lov. Og barna skal ikke sitte i bilstol istedenfor å ligge i bag.

Anonymous poster hash: eca31...18e

Skrevet

Bebe conort bag er veldig lovlig jo - perfekt for små babyer

Jeg hadde til mine, de fikk sove uavbrutt i bagen også ved levering av søsken :)

Anonymous poster hash: 9011e...01b

Skrevet

Bebe conort bag er veldig lovlig jo - perfekt for små babyer

Jeg hadde til mine, de fikk sove uavbrutt i bagen også ved levering av søsken :)

Anonymous poster hash: 9011e...01b

Bag som bilstol er livsfarlig! Man kjøper en bilstol som er best i test og fester den til vognunderstellet med adapter.

Anonymous poster hash: eca31...18e

Skrevet

Er nok lovlig men ikke det mest sikre. 

Anonymous poster hash: 45fa9...613
Skrevet

Sånn bag er beregnet på babyer som på grunn av ulike helsetilstander er tvunget til å ligge. Da regnes de for å være tryggere enn ingenting. Så de er lovlige, men absolutt ikke anbefalt på noen måte.

Skrevet

Til dere som sier at bag som bilstol er livsfarlig. Vil bare si at jeg har en besafe etter førstemann, men at jeg mener at det er bedre for babyen å sove i en bag som er rett i ryggen. Noe av det værste jeg ser er foreldre som bruker bilstol på vogna mens de handler ol. Selvom det er en kort tur så blir det alikevel ganske lang tid for en baaby å ligge der dersom dette skjer ofte

Skrevet

Til dere som sier at bag som bilstol er livsfarlig. Vil bare si at jeg har en besafe etter førstemann, men at jeg mener at det er bedre for babyen å sove i en bag som er rett i ryggen. Noe av det værste jeg ser er foreldre som bruker bilstol på vogna mens de handler ol. Selvom det er en kort tur så blir det alikevel ganske lang tid for en baaby å ligge der dersom dette skjer ofte

Heller litt ubehag enn død! 

Er du helt teit, eller? HAr du sett kollisjonstestvideoer? Har du lest hva Trygg Trafikk mener om dette?

Jeeez, enkelte folks prioriteringer provoserer meg! Om det er så ille, så tar man med den vanlige vogna, da vettu!

Anonymous poster hash: c7ca2...c53

Skrevet

noen barn trives bedre sittende i en bilstol enn liggende på rygg. Hadde det vært noen fare for baby å sitte i bilstol for en stund hadde vi nok hørt det. Så lenge babyeb ikke klager går det nok helt fint.

Anonymous poster hash: 6d1a0...aec

Skrevet

Bebe confort bagen kommer med tre punkt seler oppi

Babyen sover så søtt att i den

Absolutt ikke farlig ig heller ulovlig :)

Anbefales :)

Skrevet

Bebe confort bagen kommer med tre punkt seler oppi

Babyen sover så søtt att i den

Absolutt ikke farlig ig heller ulovlig :)

Anbefales :)

I forhold til et skikkelig bilsete, ER det farlig, jo! Null beskyttelse i en skikkelig kollisjon. Hjelper ikke med seler, det er ikke bare dem som beskytter når man kræsjer!

Anonymous poster hash: c7ca2...c53

Skrevet

Har du lest testene om den bagen?????

Skrevet

Har lest tester om bag før. Kom godt ut i test. Tror det er mange som synser fori det virker mindre trygt. 

• 2 uker senere...
Skrevet

http://www.klikk.no/foreldre/article673326.ece

Står at det er den eneste av 2011 testens bilseter som kommer godt ut i både front og sidekollisjoner.

Haha, ingen som ville si noe mer nå?!

Anonymous poster hash: ff40c...e43

Skrevet

http://www.klikk.no/foreldre/article673326.ece

Står at det er den eneste av 2011 testens bilseter som kommer godt ut i både front og sidekollisjoner.

Haha, ingen som ville si noe mer nå?!

Anonymous poster hash: ff40c...e43

Jo, jeg vil. Liker ikke utseende på den vogna. 

Har sett krasjtester med den bagen som gjør at jeg allikevel ikke hadde følt meg trygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...