Gå til innhold

Kan man sende mail til kommunens generelle mailadresse når man ønsker en spesiell person?


moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mailadresse til denne spesielle personen, men har navn og vet jo hvilken kommune han jobber i.

Kan jeg sende en mail til kommunen og skrive hvem som skal få/lese mailen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All post til kommunen skal registreres. Det er derfor alltid kommunens generelle postadresse som skal brukes. Post skal ikke adresseres til personer, da de ansatte i kommunen ikke "eier" sakene sine. Personen kan jo i prinsippet være syk i to mnd eller på ferie, da må noen andre i samme avdeling ta saken.

 

Anonymous poster hash: cdb1e...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epostadressene til de som jobber i kommunen er slik:

[email protected] ;) Så har du navnet til vedkommende så kan du sende direkte. Men så er det jo de som har mellomnavn og sånn.. Så for å være sikker på at mailen kommer frem er det nok enklest å sende den til den generelle epostadressen.



Anonymous poster hash: 054b5...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Epostadressene til de som jobber i kommunen er slik:

[email protected] ;) Så har du navnet til vedkommende så kan du sende direkte. Men så er det jo de som har mellomnavn og sånn.. Så for å være sikker på at mailen kommer frem er det nok enklest å sende den til den generelle epostadressen.

 

Anonymous poster hash: 054b5...f5a

 

 

 

Takk :)   Hvorfor @dib.? Jeg sendte mailen på fredag, ikke fått svar. Er det ikke vanlig at de svarer? Eller er jeg bare veldig utålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Epostadressene til de som jobber i kommunen er slik:

[email protected] ;) Så har du navnet til vedkommende så kan du sende direkte. Men så er det jo de som har mellomnavn og sånn.. Så for å være sikker på at mailen kommer frem er det nok enklest å sende den til den generelle epostadressen.

 

Anonymous poster hash: 054b5...f5a

 

 

 

Takk :)   Hvorfor @dib.? Jeg sendte mailen på fredag, ikke fått svar. Er det ikke vanlig at de svarer? Eller er jeg bare veldig utålmodig?

 

Var bare en spøk ;) Skal jo være @kommunenavnet.kommune.no ;) Det er vanlig at de svarer når det passer dem. Om det er noe som haster ville jeg heller ringt og bedt om å snakke med vedkommende.

 

Anonymous poster hash: 054b5...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Epostadressene til de som jobber i kommunen er slik:

[email protected] ;) Så har du navnet til vedkommende så kan du sende direkte. Men så er det jo de som har mellomnavn og sånn.. Så for å være sikker på at mailen kommer frem er det nok enklest å sende den til den generelle epostadressen.

 

Anonymous poster hash: 054b5...f5a

 

 

 

Takk :)   Hvorfor @dib.? Jeg sendte mailen på fredag, ikke fått svar. Er det ikke vanlig at de svarer? Eller er jeg bare veldig utålmodig?

 

Var bare en spøk ;) Skal jo være @kommunenavnet.kommune.no ;) Det er vanlig at de svarer når det passer dem. Om det er noe som haster ville jeg heller ringt og bedt om å snakke med vedkommende.

 

Anonymous poster hash: 054b5...f5a

 

 

Haha ja ok jeg er litt treg i dag :) 

Det haster ikke, men hadde vært fint og fått en avklaring. Hater å ringe sånn og spør :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...