Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Kan man be om å få de før mai? (Er feriepenger fra foreldre+sykepenger) permisjonen min går ut nå i februar og jeg begynner ikke p jobbe før 01.05 og trenger igrunn feriepengene for å få det til å gå rundt, to barn og 60% dagpenger dekker ikke husleien engang... håper det lar seg gjøre Anonymous poster hash: f15d9...c63
Edelweis Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 ja etter nytt år kan man vel det? Jeg tenkte også på det samme i grunn.. men ble usikker på om man får feriepenger av sykepenger?? var sykemeldt fra 01.august i fjor med penger fra nav.
Januarbaby2014 Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Er nok veldig vanskelig å få forskudd, men det er jo lov å prøve. Man får sykepenger regnet ut i fra de første 48 dagene man er sykmeldt.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Det er NAV det er snakk om. De viker ikke en kvart millimeter fra regelen. Anonymous poster hash: 9395f...60d
Edelweis Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 hehe.. noen som har sport om dette før?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hi her, prøvde å ringe NAV for svar men ble bare satt over og tilslutt la de bare på uten å ha svart ja eller nei :/ så ble ikke så mye klokere på det Anonymous poster hash: f15d9...c63
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Får fra de 48 første dagene med sykepenger 64 første dagene med sv.penger 12/15 første ukene av foreldre permisjon De som har fått dagpenger i 2013 fikk de i januar Anonymous poster hash: f15d9...c63
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Nei, disse utbetalingene skjer automatisk og nav gir ikke forskudd. De kommer i månedsskiftet mai/juni.. Husk hvor mange tusener som har gått på sykepenger og foreldrepenger i fjor - om nav skal begynne med individuelle utbetalinger vil det kreve enormt mye ressurser.. Og nav er jo ikke akkurat kjent for å ha overskudd på ressurser.. Har du tenkt på å søke kontantstøtte? Det kan du få fra barnet er 13 mnd... Anonymous poster hash: c4a18...7ed
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Ja skal søke kontantstøtte men der bli første utbetalt i Juli :/ jajaja Takk for svar var det jeh tenkte Anonymous poster hash: f15d9...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå