Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Hvordan begynte det? Tror jeg har fått det😳 Anonymous poster hash: 1a263...b3a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1a263...b3a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Anbefaler deg å ta en tur til en dyktig kiropraktor. En kiropraktor vil ta nevrologiske tester som viser om det er sansynlig om du har prolaps eller ikke. Kiropraktoren kan også henvise deg til MR hvis h*n mistenker prolaps. Hvilke symptomer har du? Anonymous poster hash: faeee...6a2
frk Nilsen Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Har hatt prolaps i nakken høsten 2012. Ble akutt svimmel og ble liggende lenge, ble sendt med blålys til Ullevål pga mistanke om slag. Det var det heldigvis ikke! Var svimmel og hadde store nakkesmerter og hodepine i lang tid etterpå. Var sykemeldt lenge. Hadde også en skulder som "datt" ut pga prolapsen. Samme arm fungerte heller ikke. Gitt lenge til behandling hos manuellterapaut og har vært fri for prolaps, smerter, osv etter endt behandlig. Er vel ca 11 mnd siden jeg avsluttet behandlingen. Før jeg ble akutt svimmel hadde jeg ikke hatt noen spesielle symptomer, ikke annet enn litt hodepine nå og da, og typisk stressnakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå