Gå til innhold

Hvor/hvordan tørker dere klesvask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips!

Vi har et lite vaskerom, men det er ikke plass til noe stort tørkestativ der.

Nå har vi to slike metalltørkestativ fra europris som står på et soverrom, men det rommet skal snart bli barnerom.

Har sett flere som har tørkestativ i stua, men jeg er ikke så kjapp med å brette klesvask alltid så da hadde det fort blitt ståendes på nesten permanent basis i stua så det ønsker jeg ikke. Vasker en maskin nesten hver dag så tror ikke det er noen god løsning å ha det i stua. Har tenkt litt på sånn tørkesnor man fester i taket/øverst på veggen på vaskerommet. Er det noen god løsning?

Jeg er ikke så veldig høy så ser for meg at det vil være litt slitsomt å henge opp tøy. Mannen min har endel arbeidstøy som er veldig tungt når det er vått så er redd slike snorer kan ryke også.

Hvordan løser dere det? Gi meg tips :-)

Anonymous poster hash: 2d7d2...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to vegghengte tørkestativ fra ikea, de henger over hverandre så tar ikke mye plass! Veldig fornøyd med den løsningen.

Skrevet

Tørketrommel. En god tørketrommel kan tørke det meste. Er kun fine klær og jeans som blir hengt opp her.

Anonymous poster hash: ef464...806
Skrevet

Har stort vaskerom, så tørker klærna der. Men i leiligheten vi bodde før så hadde jeg tørkestativet i gangen, sto der alltid siden man alltid har noe man må vaske :)

Skrevet

Står enten på badet eller i gangen ved soverommene. Sengetøy og håndklær tar jeg i tørketrommelen.

Anonymous poster hash: 47ad0...1fb

Skrevet

Har også lite vaskerom, har vaskemaskin med tørketrommel stående oppå og ved siden av den har jeg et tørkeskap.

De "delikate" tingene som ikke kan tromles henger jeg i tørkeskapet, men jeg kjøper helt bevisst veldig lite tøy som ikke kan tromles altså. Skrur som regel ikke på tørkeskapet, bare lar tingene tørke inni der med døren åpen. I disse dager er tørkeskapet helt genialt når barna kommer hjem fra barnehage og skole med dryppende vått yttertøy.

Tørkestativ bruker jeg bare om sommeren når jeg kan sette det ut på verandaen.

Anonymous poster hash: 525ab...a5c
Skrevet

Det meste går i tørketrommelen. Resten henger jeg enten opp på badet eller under varmepumpen på gangen.

Anonymous poster hash: e4854...bb4

Skrevet

Har du plass til tørkeskap? Det er effektivt

Ellers så er en stang i taket med kleshengere veldig greit.

Anonymous poster hash: bf70a...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...