Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har 1,2 mål - syns det er litt mye, for den er full av murer, hageganger, plattinger, stier, bringebær, rips, solbær, stikkelsbær, plommetrær andre trær, rosebed, andre bed og plener. Mye å holde, men den er veldig koselig (gammel og romantisk). Skulle gjerne hatt en ganske liten, men koselig - og nesten helt flat - hage. Hva med deg? Anonymous poster hash: 4c545...291
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Har 29 mål med tomt, men bruker bare i underkant av 1 mål til tomt. Til nå er det bare flatt gress rundt huset og en gedigen gårsplass, men skal plante noen busker rips, solberg og solberg som kan gli over i vil blomstereng og naturtomt etterhvert. Veldig lettstelt og enkelt da... Anonymous poster hash: e0cf6...a07
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Har to mål, men alt er såkalt naturtomt. Skal grave og planere litt til sommeren så vi får en liten plen. Grenser til en stor skog da, og har ikke gjerde rundt tomta så barna bruker skogen som lekeplass, så føler ikke de har lidd noen nød av at vi ikke har plen :-) har stor veranda med plass til sittegruppe. Anonymous poster hash: ceb80...b03
klg,2 boys now:) Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Vi har samme som deg HI,koselig synes jeg,men når det har vært mye regn føler jeg alt gror igjen med engang.
Iiiiik Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 1.4 mål. Nokså flat og med mye plen. Den klippes av robotklipperen. Har 8 frukttrær tror jeg, en del bringebær, et par rhododendron, en spirea, tre prydtrær. Et rosebed og et par andre bed. En sitteplass under et av trærne med rundt område av belegningsstein. Terrasse i tillegg. Skulle gjerne hatt mer blomster, flere "kroker" i hagen med sitteplass. Det som nok engang har vært et staudebed er grodd helt igjen, tenker innimellom at jeg skal grave opp alt og plante på nytt, men har ikke kommet så langt. Vil gjerne ha en frodig, velduftende og blomstrende hage, men har ikke kapasitet til så mye hagearbeid. Gjør et stunt hver vår og planter massevis av solsikker og blomstererter i et langt bed, men orker ikke luking osv i særlig grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå