Gå til innhold

Wet dreams! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrefred, hadde en skikkelig våt drøm om eksen i natt og når jeg våknet var jeg opphisset som et uvær. Hihih :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne drømmer har jeg hver natt, og jeg blir helt utslitt av all sexen! Men ganske herlige drømmer likevel :P

Anonymous poster hash: b04c6...ff5
Skrevet

Sånne drømmer har jeg hver natt, og jeg blir helt utslitt av all sexen! Men ganske herlige drømmer likevel :P

Anonymous poster hash: b04c6...ff5

Send meg litt av de drømmene da er du snill, her hører det sjeldenhetene til. :)

Skrevet

Har hatt noen der det er like før det går for meg da jeg våkner! De omhandler alltid mannen(kjedelig :P ) men like flaut når jeg våkner! Har han oppdaget det? Tror ikke det til nå :fnise:  (15 år i forhold)

Anonymous poster hash: 189ec...239
Skrevet

Har stadig vekk våte drømmer, og våkner ofte av at jeg får orgasme.

Anonymous poster hash: 3c976...193
Skrevet

Kan man få orgasme mens man sover?

Om dere nesten får eller våkner knallkåte, er det bare drøm, eller har dere tatt på dere selv?

Skrevet

Jeg fikk det når jeg var gravid :o Våknet når jeg fikk orgasme og den ble fullført for å si det sånn.. BF lurte på om det hadde klikka for meg. Beste var at jeg aldri fikk orgasme med han under samleie, men det sa jeg ikke til han ;) 

Anonymous poster hash: fcf97...638
Skrevet

Jeg får ofte orgasme i søvne, og det uten å ta på meg selv. Drømmer ikke alltid noe spesielt heller. 

Anonymous poster hash: c7bdb...c15
Skrevet

Hvis det går for lenge mellom hver jeg har sex, får jeg orgasme i søvne. Jeg drømte en gang at jeg knullet Nicolas Cage på en kontorstol og våknet av at orgasmen rullet gjennom kroppen....Det rare er at i drømmene får jeg vaginalorgasme, men det har aldri skjedd i virkeligheten......*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...