Gå til innhold

gi meg for FAEN styrke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

################ anonyme ######### !!!!!!!!!!!! Arg!!!!!!!!!

Sorry... måtte få det ut....forpulte fredag hat!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alstå, man kan ikke la seg opprøre over hva anonyme sier og mener.. da blir livet litt for langt.. ;)

Skrevet

Hold ut og slå tilbake og drikk vin.

Jeg drikker så lite at jeg vurderer sterkt en innmeldelse i avholdsforeningen....men avventer...:-)

Skrevet

Jeg drikker så lite at jeg vurderer sterkt en innmeldelse i avholdsforeningen....men avventer...:-)

Vel - hva med å lage voodoo-dukker?

Skrevet

Hmmmmm oppskrift? Spells?

Skrevet

Ignorer, ignorer og ignorer... Det er mitt tips for å klare å holde ut alle idiotene som finnes.

Og så fikk jeg lyst på vin ;)

Skrevet

Hmmmmm oppskrift? Spells?

http://www.wikihow.com/Make-a-Voodoo-Doll

Skrevet

Nice:-)

Skrevet

Ignorer er et fint stikkord. De gir seg uansett ikke. De fleste som bruker nick og er synlig nok på anonymforumet får seg en hetseperiode. Din er riktig nok i top tre, for det går like mye på barna som på deg. Forstår godt at du blir provosert, men uansett hva du sier er det bare bensin på bålet. Fortsett å være deg og bare overse og rapporter hetsingen.

Skrevet

Mitt best tips; ignorer. Ikke svar dem, uansett hvor jævlige de blir.

Og evt rapporter om de blir for ekstreme eller truer deg med noe eller noe slikt.

Vi er flere her inne som har opplevd noe av det samme. Jeg hadde en periode noen som stadig var inne i tråder jeg svarte i og fortalte meg hvor teit jeg var og diverse. Andre har forsøkt å "oute" meg.

Det ble ikke slutt før jeg bare forholdt meg helt likegyldig og taus til det. Altså, ikke svarte noenting, hverken positivt eller negativt.

For de finner alltid noe å ta deg på, de kverulerer alltid, uansett hva du mener og sier.

Ingenting å bry seg om, de betyr jo ingenting. Trøst deg med at de sannsynligvis har større problemer enn det du har. 

Skrevet

En real runde med mannedyret kan kurere det meste,stakkars han som får slite med min frustrasjon :-) happy valentinesday:-)

Skrevet

Ikke bry deg om gærningene inne på lukket avd på Gaustad!

Voodoo og vin blir fin ;)

Bruk av mannen er heller ikke dumt

Skrevet

Det gjerdet blir det større og større gull i...

Skrevet

Hull my god...hull

Skrevet

Hull my god...hull

Ikke akkurat gull det som kommer ut der :P 

Skrevet

Aldri hatt bruk for så mye bil og trøye noen gang....

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg tror den verste hevnen du kan ta er å gjøre som du gjør. Heve deg over det og svare på en ordentlig måte. Kudos til deg som klarer det! :)

Skrevet

Jeg tror den verste hevnen du kan ta er å gjøre som du gjør. Heve deg over det og svare på en ordentlig måte. Kudos til deg som klarer det! :)

Takk takk:-) hvis jeg provoserer med vanlig folkeskikk kan jeg leve godt med det

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det jeg ikke klarer å begripe er at kokkosene får til 9(?) sider med eder og galle mot deg - det er lizzom såååå fælt og blablablabla, men å lage ørteogforti tråder om en eller annen Jarle, fotballfrue, mannen min er en (sett inn det som passer) og når kommer barnetrygden tråder - nei det er helt innafor det..

Syns du er helt ålright jeg - vi tåler både fredagshat og det ene med det andre :)

Skrevet

Det jeg ikke klarer å begripe er at kokkosene får til 9(?) sider med eder og galle mot deg - det er lizzom såååå fælt og blablablabla, men å lage ørteogforti tråder om en eller annen Jarle, fotballfrue, mannen min er en (sett inn det som passer) og når kommer barnetrygden tråder - nei det er helt innafor det..

Syns du er helt ålright jeg - vi tåler både fredagshat og det ene med det andre :)

Ja gud...forstå det den som kan..:-)

Skrevet

Beste tipset er som de andre skriver ignorer og ikke svar! neste uke er det noen andre som får høre det :)

Skrevet

Beste tipset er som de andre skriver ignorer og ikke svar! neste uke er det noen andre som får høre det :)

Vet det:-) men ikke alltid det er like lett...men jeg prøver:-)

Skrevet

Vet det:-) men ikke alltid det er like lett...men jeg prøver:-)

skjønner det og spes når det går ut over barna dine, men prøv og vis deg større og verdigere! i know u can!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...