Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Kommer det mye sperm ut liksom? Kommer mannen til å merke det tror dere? Anonymous poster hash: 6a0a6...5a0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 *Setter seg ned med popcorn* Anonymous poster hash: 61509...5c1
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Neida, det går nok så fint atte. Stikk ivei og lykke til som alenemor. Anonymous poster hash: da040...521
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Det er ihvertfall dårlig gjort. Anonymous poster hash: 27ad4...0ea
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Neida, det går nok så fint atte. Stikk ivei og lykke til som alenemor. Anonymous poster hash: da040...521 Min mann kommer ikke til å gå fra meg under noen omstendigheter, så alenemor blir jeg ikke Anonymous poster hash: 6a0a6...5a0
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Patetisk hvis du må lure mannen. Verste sorten er dere kvinner som tenker sånn. Det er snakk om et barn! Da må du ta modne valg først og du er langt unna å bli en god mor!!! Anonymous poster hash: 726ea...c5e
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #8 Skrevet 14. februar 2014 Kommer vel litt an på. Havner hullet litt på siden slik det blir strekk på så vil det vise veldig godt. Og har han da mistanke vil nok papiret bli sirlig sjekket... Anonymous poster hash: 93225...e29
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Min svigerinne har gjort dette og klart det, hun er nå gravid med nr2. Anonymous poster hash: 55d39...b01
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Et annet tips er jo at du etter sex forsiktig tar av kondomen for han i senga å sier at du skal kaste den, for så å gå på badet å tømme den i sjeden. Bruk evt en stor sprøyte fra apoteket. Vi hadde problemer da vi skulle lage nr 1, mannen fikk rett og slett helt prestasjonsangst, så han klarte ikke å komme, så han måtte sprute i en kopp for så at jeg sprøytet det inn etterpå, funket det. Bare husk om du bruker kondom at ikke det er kondom med sæddrepende middel i.. Lyke til og hold oss oppdatert:) Anonymous poster hash: 55d39...b01
mamma_til_verdens_beste Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 huff, det høres ut som litt av et forhold du... Stakkars mann...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Et annet tips er jo at du etter sex forsiktig tar av kondomen for han i senga å sier at du skal kaste den, for så å gå på badet å tømme den i sjeden. Bruk evt en stor sprøyte fra apoteket. Vi hadde problemer da vi skulle lage nr 1, mannen fikk rett og slett helt prestasjonsangst, så han klarte ikke å komme, så han måtte sprute i en kopp for så at jeg sprøytet det inn etterpå, funket det. Bare husk om du bruker kondom at ikke det er kondom med sæddrepende middel i.. Lyke til og hold oss oppdatert:) Anonymous poster hash: 55d39...b01 Forskjell på dere og HI er at dere var enige om å prøve å få barn. Ser ikke ut som Hi sin mann er med på notene ut fra det hun skriver. Anonymous poster hash: 9b65e...012
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Tror dette bare er tull, enig med hun som har funnet fram popcornet! Du får stikke hull i en kondom og prøve - fyll den med vann og se. Vann er jo mye tynnere enn sæd, så det kommer mindre sæd enn vann. Anonymous poster hash: 37bfc...f6d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Min svigerinne har gjort dette og klart det, hun er nå gravid med nr2. Anonymous poster hash: 55d39...b01 Og det fortalte hun til deg? Anonymous poster hash: 37bfc...f6d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 kjenner ei som lurte mannen til å tro at hun tar p-piller, så ble hun gravid. Gjorde det med begge barna. Hun hadde et fra før med samme mann. Eldste dattera er nå 30, lillebror 4 og lillesøster 2. Mannen reiste ikke fra henne, men han bidrar ikke i det hele tatt. Gjemmer seg i kjelleren og røyker eller ligger i sofaen med headset på når han er hjemme. Så i praksis er hun alenemor. Merker at sønnen henger seg veldig på min mann når de er på besøk og kjemper om hans oppmerksomhet med min sønn. Anonymous poster hash: d4d15...dbd
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 Min svigerinne har gjort dette og klart det, hun er nå gravid med nr2. Anonymous poster hash: 55d39...b01 Og det fortalte hun til deg? Anonymous poster hash: 37bfc...f6d Hun har fortalt det til hele familien faktisk etter nr 1, og nå etter at hun ble gravid med nr 2. Min bror er må jo være skikkelig dum. Anonymous poster hash: 55d39...b01
shewolf Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Kjente ei som holdt på sånn, og må ærlig innrømme at jeg synes det er veldig dårlig gjort ovenfor mannen.. Å få barn sammen skal være noe man er sammen om. Uansett! Kanskje han ikke går fra deg, men er det ikke så utrolig mye mer koselig om man er sammen om det? Om begge gleder seg over svangerskapet? Skjønner ikke helt greia med å lure noen til å få barn. Det er veldig stort å få barn, og da synes jeg det er ganske viktig at begge foreldrene vil dette 110%. Men lykke til om du velger å gjøre det.. tror ikke mannen merker det. Det er vel sæddrepende krem i kondom også?
Rediken Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Jeg kjente ei som lurte mannen sin på den måten med de to første barna, men den siste ungen ble de enig om. Pappaen er mye mer glad i og stiller kun opp for sistemann. Helt grusomt!
Narelle Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Neida, det går nok så fint atte. Stikk ivei og lykke til som alenemor. Anonymous poster hash: da040...521 Min mann kommer ikke til å gå fra meg under noen omstendigheter, så alenemor blir jeg ikke Anonymous poster hash: 6a0a6...5a0 Da kan dere vel bare bli enige om å planlegge barn. Hva er problemet liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå