Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Ikke verdens største problem, akkurat, men det irriterer meg. Når jeg har et ubesvart anrop, markeres telefonikonet med en rød prikk (og det er jo fint). Problemet er at den eneste måten å fjerne den på, tilsynelatende er å ringe opp nummeret. Det er jeg jo ikke alltid interessert i. Er det noen som kjenner til en annen måte? Anonymous poster hash: 3ac2d...158
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Du trykker bare på et av ikonene ved siden av Bare trykk på "kontakter" fx, og så tilbake på "sist brukte". Da forsvinner varselet Anonymous poster hash: 04d8b...b5a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 Ååååh, det fungerte! Tusen takk! HI Anonymous poster hash: d5823...29f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 Ååååh, det fungerte! Tusen takk! HI Anonymous poster hash: d5823...29f Hehe.. Bare hyggelig, tok litt tid før jeg fant ut av det selv Anonymous poster hash: 04d8b...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå