Gå til innhold

svik eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på Facebook som har tatt bilde av en side av dagboken til datteren som er 6 år og kommentert: fy fy snik i dagboka men så søtt♥

En ting er å snike i barnas dagbøker men å i tillegg vise det til alle på Facebook. Hun har jo tydeligvis ikke fått lov siden hun skriver fy fy....

synes ikke det er greit å snike heller. Kun om man er bekymret for barnets ve og vel. hva tenker dere?

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke greit i det hele tatt. Av flere grunner.

Skrevet

En helt ubrukelig ting å gjøre, Skamme seg langt inn i hjerteroten!!

Skrevet

Stort svik. Mener man ikke skal lese barnas dagbøker med mindre man er bekymret for noe, men i tillegg legge det ut på facebook, ja da ser hun ikke selv hvor ille det er. Vil tro flere reagerer på det der



Anonymous poster hash: d471e...171
Skrevet

Ikke greit!! Hadde definitivt kommentert på statusen og sagt min mening.

 

Anonymous poster hash: 0d3a8...d97

Skrevet

Kunne aldri falle meg inn å lese i dagboken hennes. 

Er hennes private tanker som står der og jeg har ingenting med det å gjøre. Med mindre om jeg er redd hun ikke har det bra eller annet.

 

Tror jeg hadde skrevet noe tilbake som "FY! FY! Snike i boka hennes er ikke bra. Hadde DU likt om noen hadde sett i din dagbok?" Eller noe ligende



Anonymous poster hash: 47cd0...738
Skrevet

Dette er absolutt ikke greit!!!! :kjefte:

Det der hadde jeg faktisk kommentert!

Skrevet

Nei, det er ikke greit. Overhodet ikke, det er, som du skriver, et svik. Jeg skrev dagbok som seks-syvåring, og vet at jeg ville ha skammet meg til døde dersom den hadde blitt offentliggjort (ikke at den inneholdt noen bomber, men "Per er søt" er veldig personlig når man er så liten!). Ufattelig dårlig vurderingsevne hos denne mammaen.



Anonymous poster hash: 2f895...0d3
Skrevet

Hun krenker datterens rett til privatliv. 

Jeg spør mine barn om lov (yngste er 6 år) om lov før jeg legger bilder e.l. av dem på facebook, og det er innlegg av type "se så stor fisk vi fikk" eller "godt med is om sommeren".  Hvis jeg vil at de skal få gode nett-vaner må jeg være et godt eksempel. 



Anonymous poster hash: c6cc3...e0c
Skrevet

Fy. Kor stykt gjort.

 

Detta blir liggende på data for ever.

 

Anonymous poster hash: 4a9a6...325

Skrevet

Ser at hun bare har fått positive svar som så søtt eller hvor flink hun er til å skrive etc...... fatter ikke hva som surrer rundt i hodene dems....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Skrevet

Ser at hun bare har fått positive svar som så søtt eller hvor flink hun er til å skrive etc...... fatter ikke hva som surrer rundt i hodene dems....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Hva de svarer og hva de tenker, er to forskjellige ting.

Skrevet

Ser at hun bare har fått positive svar som så søtt eller hvor flink hun er til å skrive etc...... fatter ikke hva som surrer rundt i hodene dems....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Det sitter nok langt inne for mange å kritisere hennes valg, men det er nok mange som tenker sitt, og de som ikke kommenterer er nok enig med deg....

 

Jeg synes det er helt hull i hodet, jeg legger ikke ut noe på nett uten å spørre om det er greit først. Særlig de to eldste på 10 og 12 år er nøye på det, jeg er jo venn med flere av foreldrene til vennene deres og ting kan fort komme kompisene for øre/øye om jeg legger ut ting på min profil. Er jo ikke ute etter å drite ut mine egne barn, eller få de til å føle seg flaue på noen måte.

 

Anonymous poster hash: 4020d...82c

Skrevet

Er dette stemoren hennes? Skriv at du som mor ikke synes noe om denne utleveringen, uansett hvor søtt hun måtte mene det er. Dette er en privat ting for din datter!

 

Hjernedøde kvinnemenneske :fy_fy:

Skrevet

 

Ser at hun bare har fått positive svar som så søtt eller hvor flink hun er til å skrive etc...... fatter ikke hva som surrer rundt i hodene dems....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Hva de svarer og hva de tenker, er to forskjellige ting.

 

 

Det sitter langt inne for meg å kritisere noen åpent på Facebook, men hvis de skriver noe som jeg synes er ille, så kommenterer jeg i alle fall ikke positivt!

 

Anonymous poster hash: 2f895...0d3

Skrevet

Er dette stemoren hennes? Skriv at du som mor ikke synes noe om denne utleveringen, uansett hvor søtt hun måtte mene det er. Dette er en privat ting for din datter!

 

Hjernedøde kvinnemenneske :fy_fy:

 

 

Det er ikke datteren min det er snakk om. Om det hadde vært det så kan jeg love deg at det innlegget ikke hadde blitt stående lenge . Da hadde jeg sagt ifra til en eventuell stemor på flekken . Men ikke gjennom Facebook ;)

 

Anonymous poster hash: 46fcd...a5f

Skrevet

Det er ikke greit under noen omstendighet å lese dagboken til barnet sitt!



Anonymous poster hash: 64fc7...9e3
Skrevet

Stort svik!



Anonymous poster hash: 8ea1c...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...