Musemorbr / Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring.
amandine Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Nei, det har du jammen meg rett i, Musemor! Jeg sper på med litt bagatellmessig snørr og feber på hatlisten, litt regn og rotete hus. Og drister meg til en liten elsk: Jeg er ikke skilt, det var heldigvis bare en drøm. *Puh, vekkerklokken ringte takk og pris*
Musemorbr / Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2014 Elsk her blir vel at jeg har fått satt ting i perspektiv og tatt meg selv i nakken. Syter ikke mer over søvnmangel nå altså. Her skal hverdagslykken legges bedre merke til.
Ziva Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Elsk - fredag, hyttetur og skalldyr. Hat - overgangsalderen og all dritten som skal ut.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Elsk..guttene mine,vinterferie, Hat...gubben( eeeeh ha mensen og ble dritsur på gubben da vi sku legge oss,men husker ikke hhhheeelt hvorfor nå) men mener å tror at jeg har god grunn
bIomstre Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Og i dag som er den store dagen for Elsk og alt ting! Klemmer til alle som trenger det! Jeg er så heldig at jeg får gå på kino og spise pizza med 10 herlige 12 åringer og 1 fersk 13-åring i dag
Musemorbr / Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2014 En liten elsk: Elin og Kira.
sug lut Skrevet 14. februar 2014 #9 Skrevet 14. februar 2014 Elsk: vinterferiestart for skolen, helg for alle, og kolleger og helsevesener, og prompeost og rødvin hvis jeg får kommet meg til et pol Hat: vondter som er nødvendige følger av fine helsefolkets innspill og muligens umuliggjør å komme seg til et pol
sug lut Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Det er så vondt og urettferdig. Stor klem.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Uendelig trist. Klem.
*Miss Marple* Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Huff, jeg våget nesten ikke å klikke meg inn på tråden din. Men er enig i at det kvalifiserer til ultramegafredagshat! Sender en klem og føler med deg. Min fredagselsk er å sove til kl 10.30 og se på ol i pysjen helt til middagstid. Mtp din fredagshat har jeg ingenting som kvalifiserer til kategorien i dag - skulle bare ønske at vi fikk skikkelig vinter snart istede for vårtegn med litt snøslaps over.
Musemorbr / Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2014 Ja det er noe dritt. Dog må det påpekes at det gjelder noen som har vært en venn og serdeles god nabo, og takk og lov ikke en av mine helt nære og kjære familiemedlemmer. Men klemmer mottas uansett med takk. Ble noen hormonelle frustrasjonstårer i morrest. Fredagen tar seg opp. Har fikset oss med lørdagselsk. Møljemiddag hos foreldrene mine, sammen med lillesøster og hennes lille familie. Det skal gjøres alvor av å ta vare på hverdagslykken og de jeg er glad i.
frk Nilsen Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Klem
Iiiiik Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Jeg vet! Har en forelder som måtte gjøre samme reisen, riktignok i en alder av 64, men allikevel altfor tidlig
Musemorbr / Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Jeg vet! Har en forelder som måtte gjøre samme reisen, riktignok i en alder av 64, men allikevel altfor tidlig Så fælt! Jeg vil tørre å påstå at det må være et tyngre tap å takle for mange pårørende enn et plutselig dødsfall ville være. Partneren i dette tilfellet er helt og totalt knust. Kroppen er der, men den høyt elskede er ikke der mer.
Iiiiik Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Så fælt! Jeg vil tørre å påstå at det må være et tyngre tap å takle for mange pårørende enn et plutselig dødsfall ville være. Partneren i dette tilfellet er helt og totalt knust. Kroppen er der, men den høyt elskede er ikke der mer. Det er helt forferdelig å se partneren sin sånn etter et ekteskap på 45 år. Det er grusomt med en forelder også selvfølgelig, men det er noe annet for partneren allikevel.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Flotte, snille, spreke, vakre mennesker i femtiåra skal ikke havne på gamlehjem, dement som en hundreåring. Klem 🌸
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå