Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 Jeg skrev et innlegg tidligere om jenta mi på 3 mnd som kun får morsmelk. Problemet den gang var at hun ikke hadde bæsjet på 5 dager, men det var visst normalt etter som jeg skjønte. Bæsjebleien kom til slutt (bæsjet gjennom alt av klær og laken) men nå har det gått enda 7 dager igjen uten bæsj. Med andre ord kun 1 bæsjebleie på 2 uker...det virker som hun presser noen ganger, men ingenting kommer ut. Bare pittelitt luft. Det virker som dette plager henne enkelte ganger da hun surver under pressingen.. Kan det være tranen? Hmm. (Er en vanlig møllers tran jeg fikk av helsesøster) Uansett er spm mitt denne gang : er 1 bæsjebleie på 2 uker unormalt? NÅR trenger jeg og bekymre meg..? Hvor i all verden lagrer det seg!?? Anonymous poster hash: dbc6b...97d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har forresten prøvd pg massere magen uten hell Anonymous poster hash: dbc6b...97d
Barbarella og froskebarna Skrevet 14. februar 2014 #3 Skrevet 14. februar 2014 To av mine barn har bæsjet hver 2.-3.uke i perioder. Har alltid fått beskjed om at det er normalt. Med første gikk det seg til da hun begynte med grøt, mer siste gjenstår å se.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #4 Skrevet 14. februar 2014 To av mine barn har bæsjet hver 2.-3.uke i perioder. Har alltid fått beskjed om at det er normalt. Med første gikk det seg til da hun begynte med grøt, mer siste gjenstår å se. Okei, godt å høre! Anonymous poster hash: dbc6b...97d
Frida79 Skrevet 14. februar 2014 #5 Skrevet 14. februar 2014 Her gikk det gjerne 6-8 dager mellom...var stort sett sånn fra ca en mnd til 5,5 (da vi startet med fast føde).
MamsenMedToSmå Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 Hei du trenger ikke å bekymre deg. Gutten min hadde rekord på 4 uker uten bæsjebleie da han ble fullammet. Jeg ble selvfølgelig bekymret der og da men fikk stadig beskjed av helsesøster/lege at det ikke gjorde noen ting så lenge han kun fikk morsmelk og han ikke virket plaget på noen måte. Det forandret seg helt da han begynte å få fast føde. Nå er han snart 1 år og har bæsjebleie flere ganger om dagen
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #7 Skrevet 14. februar 2014 Så bra! Da slipper jeg å bekymre meg over dette mer iallefall! Da er det vell bare og vente på neste "explosjon" haha! Anonymous poster hash: dbc6b...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå