Gå til innhold

jeg er så redd. (kul i brystet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp oppdaget en kul i brystet mitt.
Den gjorde vond til og begynne med men nå kjenner jeg ingen smerte eller ømmhet, kun kulen.
Jeg mista ett nært familie medlem til brystkreft for 2år siden.
Å nå er jeg redd for at samme skjebnen skal ramme meg :(
Jeg er ikke klar for at barnet mitt skal vokse opp uten meg i livet, jeg er ikke klar for å ikke få se mitt barn vokse opp.
Jeg er livredd.
I og med at det er mange i nærmeste familie som har hatt eller har kreft nå så ble legen også i tvil.
Det skal sies at min mor har hatt kreft.
Han prøvde og trøste meg med at i min alder er det som oftes godartet, men hva hjelper vel det om jeg får den diagnosen?
Jeg var hos legen for ei uke siden, og da sendte han henvisning videre.
Men jeg har fortsatt ikke hørt noen ting.
Det er ventetiden som er værst :'(

Jeg har så angst for å dø fra barnet mitt :(

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men orker ikke prate med noen rundt meg om dette for alle er så positive, jeg klarer ikke være positiv :(
Måtte bare få det ut en plass.

Anonymous poster hash: 76472...5fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm klem til deg i natten :)

Om det kan være en trøst hadde jeg en liknende opplevelse og det viste seg å bare være en melkekjertel som var litt stor. Jeg var skrekkslagen, så omtrent livet mitt passere i revy og var overbevist om at jeg hadde kreft - vi har også brystkreft i familien.

Ta ikke sorgene på forskudd - ta heller kontroll over situasjonen: I morgen ringer du og purrer. Hvis de ikke kan få deg inn fortere enn fortest tar du kontakt med en privatklinikk som f.eks. Volvat og får time der.

Dette fikser du!

Skrevet

Om det kan være en trøst hadde jeg en liknende opplevelse og det viste seg å bare være en melkekjertel som var litt stor. Jeg var skrekkslagen, så omtrent livet mitt passere i revy og var overbevist om at jeg hadde kreft - vi har også brystkreft i familien.

Ta ikke sorgene på forskudd - ta heller kontroll over situasjonen: I morgen ringer du og purrer. Hvis de ikke kan få deg inn fortere enn fortest tar du kontakt med en privatklinikk som f.eks. Volvat og får time der.

Dette fikser du!

jeg er henvist til curato røngten i trondheim da jeg er herfra.

Tusen takk for klemmen, jeg prøver virkelig og ikke ta sorgene på forskudd, men klarer ikke tenke positivt når kvelden kommer.

Ser jeg noe på som minner om kreft og død så blir jeg livredd, får tårer i øynene og vil bare gå å legge meg ved siden av barnet mitt.

Skal prøve å ringe og purre på i morgen, og forklare situasjonen om at jeg vet får angst av og gå å ikke vite noe og bare være bekymret.

Men igjen, tusen takk for klemmen <3

Skrevet

Klem herfra også! Jeg har lest at kuler i brystet som er vonde oftest ikke er kreft, men har andre årsaker. Det går nok fint!

Anonymous poster hash: b22d1...c15

Skrevet

Dette fikser du!

jeg er henvist til curato røngten i trondheim da jeg er herfra.

Tusen takk for klemmen, jeg prøver virkelig og ikke ta sorgene på forskudd, men klarer ikke tenke positivt når kvelden kommer.

Ser jeg noe på som minner om kreft og død så blir jeg livredd, får tårer i øynene og vil bare gå å legge meg ved siden av barnet mitt.

Skal prøve å ringe og purre på i morgen, og forklare situasjonen om at jeg vet får angst av og gå å ikke vite noe og bare være bekymret.

Men igjen, tusen takk for klemmen <3

Så bra at du deler og setter ord på hvordan du har det. Ikke la angsten slå deg helt ut nå.

Nå legger du deg i sengen din og forsøker å sove - om du ikke får sove bør du i det minste forsøke å få litt hvile.

I morgen tidlig ringer du Curato og insisterer på å få en time - ikke gi deg, men hvis du skal være i stand til å "sloss" MÅ du være uthvilt.

Heier på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...