Gå til innhold

Helsesekretær lønn fastlegekontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber for tiden på sykehus, men vurderer et comeback på legekontor for å få litt mer utfordringer. Lenge siden jeg har jobbet på fastlegekontor og lurer på hva jeg ca kan forvente i lønn.

Jeg har snart 14 års ansiennitet.

Noen som vil røpe hva de tjener?

Anonymous poster hash: e84c4...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter, for dette lurer jeg også på. Frister liksom ikke å utdanne seg til dårlig økonomi, selv om jeg tror dette hadde vært drømmejobben...

Skrevet

Har sett litt på siden, men ut fra det jeg kan se ligger lønnsnivået i privat sektor en god del under det jeg har i dag. Får ikke det helt til å stemme siden det var omvendt da jeg jobbet privat for en del år tilbake. Kanskje jeg ikke ser på riktig sted....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hmm, det spørs nok veldig på legene tenker jeg. Vi lå alltid litt under tariff til vi slo i bordet, selvom det var aldri så mye privat

Skrevet

Har sett litt på siden, men ut fra det jeg kan se ligger lønnsnivået i privat sektor en god del under det jeg har i dag. Får ikke det helt til å stemme siden det var omvendt da jeg jobbet privat for en del år tilbake. Kanskje jeg ikke ser på riktig sted....

Private legekontoret har ikke nødvendigvis så god økonomi, og min erfaring er som Sekretøsas: dårligere lønn.

Anonymous poster hash: d705b...91b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...