ApriIbaby Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hvorfor er det så mange som har dette ant innlegg ved profilen sin? Det kan da ikke stemme? Og hva vil klassifiseringen av medlemmene si? På meg står det superbruker. Hva er det? *skjønner ikke no' etter å ha vært borte noen år*
ApriIbaby Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2014 Hvorfor er det så mange som har dette ant innlegg ved profilen sin? Det kan da ikke stemme? Og hva vil klassifiseringen av medlemmene si? På meg står det superbruker. Hva er det? *skjønner ikke no' etter å ha vært borte noen år*....og nå står det plutselig Nytt medlem på meg... Med 19 innlegg?? * forvirret*
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Det er antall innlegg. Det er nok anonym som har så mange. Hver gang noen poster et innlegg som anonym får anonym bruker et innlegg til. Superbruker er du fordi du er her masse og har laget mange innlegg. De som har noen få innlegg er nye brukere. Så får du nytt tilnavn etter hvert som du lager flere og flere innlegg. Det gjelder både når du starter tråder og svarer i tråder.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Anonym bruker går under samme bruker. Så alle som signerer anonymt går under den brukeren. Derfor er antall innlegg så høyt. Anonymous poster hash: 46369...55d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 De som svarer anonymt går i telleapparatet som én bruker, det vil si at siden de la om systemet så har det vært nesten en million innlegg av anonyme brukere her. Hos deg så står det 20 innlegg fordi du siden du kom tilbake sikkert har svart 20 ganger med ditt eget nick. Hvis du svarer anonymt så går det ikke på ditt nick, men den store fellestelleren for anonyme. Det med Nytt medlem er nok fordi det var en omlegging av systemet ders for 1-2 år siden og da begynte alle tellerne på null igjen. Så selv om du ikke er et nytt medlem, så blir du klassifisert som det ut fra hvor mange innlegg du har skrevet. Hvis du går inn på profilen din blir du enda mer forvirret, for der står det nå sikkert at du skriver 20 innlegg pr dag Men det er da altså bare totalt antall innlegg du har hatt med ditt eget nick. Litt feil i systemet der. Hvor grensen går for Nytt medlem, Erfaren og Superbruker er jeg ikke sikker på. Anonymous poster hash: c3b57...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå