Gå til innhold

Du som har født og blitt klippet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres dette normalt ut:

Fødte for 6,5 uker siden. Blør fortsatt friskt, uvisst om det kommer innenfra eller fra der jeg ble klippet.... Synes det er flaut å ringe lege, så spør her... (Jada, vet det er teit..)

Anonymous poster hash: 8e40c...b19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en dusj, og så kikker du etter der nede med et speil. Det burde ikke blø fra der du er klippet, for der er du vel sydd, og da skal det være grodd der for lenge siden, så antagelig er det fortsatt renselse. Om det skulle vise seg at blodet kommer fra der du ble klippet, så er det nok lurt å få en lege til å se på det.

Skrevet

Her varte renselsen i 8-9 uker etter alle fire fødslene, både da jeg ble klippet, da jeg revnet og ta jeg tok keisersnitt.

Det bør jo ikke blø fra der du ble klippet, det skal være grodd nå.

Anonymous poster hash: bb948...e63
Skrevet

Hi her.

Holdt et papir mot stingene nå, og det kom bloddråper på det. Kan stingene ha sprukket opp?

Skrevet

Jeg ble klippet og sydd masse med nr 2. Stingene falt av etter ca 4 uker. Renselsen min varte bare ca 6-7 dager med alle 3. Stingene jeg hadde inne i kjeden satt i i ca 2 mnd før de falt ut.

Skal du ikke ha 6 ukers kontroll? Kanskje greit å ta en slik kontroll så lenge du blør litt.?

Anonymous poster hash: bc1fd...f95

Skrevet

Hi her.

Babyen har vært så krevende at jeg har utsatt og utsatt seksukerskontrollen. Må prøve å få meg en time snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...