Gå til innhold

til sykepleiere! hvor jobber dere, og trives dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra, og ikke så bra med arbeidsplassen? Er sykepleier på sykehjem og ønsker å prøve meg en annen plass... vi har så mange valg. Klaree ikke finne ut hvor jeg hadde passer best. Hjelp meg; )

Anonymous poster hash: b2840...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på en stor intensivavdeling. Stortrives!

Anonymous poster hash: 8c322...f6c
Skrevet

Jobber på sykehjem, og trives masse! Hadde ikke trodd det da jeg startet, men vi har en fantastisk samhold blant sykepleierne. Og vi jobber for å gjøre hverandre bedre.

Skrevet

Jobber på en kirurgisk sengepost. Stortrives :)

Skrevet

Jeg jobber som personalkonsulent i det private. Hoppet av helsevesenet for noen år siden. Har det mye bedre nå. Superfleksibel arbeidstid, trening i arbeidstiden, hjemmekontor et par dager i uken, dekket telefon og internett og ca 700.000 i året.

Anonymous poster hash: 5b016...c42

Skrevet

Jobber med helsevurdering sv forsikring i det private :) Trives godt!

Anonymous poster hash: 91c9d...cea
Skrevet

Jobber på barnekirurgisk avdeling. Trives veldig godt.

Anonymous poster hash: 3c080...25c

Skrevet

Jobber på en sikkerhetsavdeling, trives veldig godt. Godt arbeidsmiljø, og spennende utfordringer.

Anonymous poster hash: 713b3...e90

Skrevet

Jobber på medisinsk avdeling. Tar i tillegg ekstravakter i psykiatrien. Trives veldig godt! :D

Anonymous poster hash: d9c4d...80c
Skrevet

Jobber med akuttmedisin/anestesi og stortrives.

Skrevet

så tøffe jobber dere har :) søker og søker men får ikke intervju engang (nyutdannet sykepleier)

Anonymous poster hash: e4a4a...a80
Skrevet

Jobber på st. Olavs. Trives blant kollegene, men liker ikke alt ansvaret. Ny utdanning fra høsten!

Anonymous poster hash: 8c182...496

Skrevet

Operasjonsavdelingen. Vi er under mye press og det kan til tider være tøft. Miljøet er spesielt, litt "hardt", i begynnelsen. Mulig det kommer av at operasjonsavdelingen tiltrekkes av de bestemte sykepleieren. Men når du har vist at du duger da er du inne i varmen. Det er veldig spennende. Hver dag lærer man noe nytt om man har lyst.

Det er familievennlig turnus og man tjener litt mer. Har ubegrenset tilgang til ekstravakter nærmest.

Men det er spesielt, i allefall her jeg jobber :)

Anonymous poster hash: d283f...882

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...