neemii Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Saken er den at fikk noen sko til dattera mi som var bittelitt for små. De er så fine, kjipt at de ikke passer. Holder de seg like fine(såler/gummin) om jeg pakker de vekk i ett par år til de passer nestemann? Isåfall hvordan bør de oppbevares? Hva hadde dere gjort? Solgt eller tatt vare på? Kjøpt i utlandet, derfor kan jeg ikke bytte. Det er joggesko.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Klart du kan ta vare på de, spesielt bra er det at de ikke er brukt. Man skal ikke arve godt brukte sko da da er formet etter den forrige eieren. Jeg ville pakket de godt inn i en plastose kanskje, men har ikke peiling på sånt På biltema får man kjøpt poser som man kan vakumpakke med støvsugeren Da får man sugd ut all lufta av posen Anonymous poster hash: 76301...fe5
Modesty Blaise. Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Kaster du dine egne sko etter en sesong? Selvfølgelig kan de spares på, jeg har sko selv som er 5-6 år gamle og er like fine ennå. Har du esken, så ville jeg bare oppbevart de i den.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Sko er da ikke ferskvare med best-før-dato ett år etter produksjonsdatoen. De eldste skoene jeg har er over 20 år gamle. Har også sko til minsten som er mange år gamle, og noen av dem er også brukt av tre andre barn før henne. Hun skal få nye joggesko når hun begynner å løpe fritt ute på gårdsplassen til våren. Så klart du kan ta vare på skoene til nestemann. Putt dem i en skoeske, og legg dem der du samler ting til nestemann, eller hvor du måtte ønske. Anonymous poster hash: 17e35...ea6
neemii Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2014 Okey, takk for svar! Da pakkes de ned i skoesken og inn i kottet til nestemann passer skoa:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 klart man kan spare på sko!! :-) særlig pent brukte. Ikke gunstig å spare svette og godt brukte med mindre det skal være et minne. Anonymous poster hash: b1dbf...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå