Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Hvor lenge måtte du være hjemme fra jobb i etterkant av operasjonen og hvor lenge hadde du vondt? Jeg regner med at man må ta ut ferie i forbindelse med en slik operasjon, for sykemelding får man vel ikke hvis man gjør dette uten at det ligger noen problemer bak. Anonymous poster hash: 9fef0...dbb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Jeg tok det når jeg var student. Var hjemme en uke, og i ca 2uker etter det (tror jeg) kunne jeg ikke bære noe vekt. Men det kommer ann på om man legger over eller under musklen. Jeg la under musklen, så hadde mye smerter, og ble litt "invalid" i etterkant. Du må belage deg på å ha en viss mengde hjelp i etterkant. Anonymous poster hash: 67f15...b0e
MissMagica Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 1-2 uker. Spørs selvfølgelig hva du jobber med.
shewolf Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Har nettopp tatt. Man skal være hjemme helst 2 uker også skal man ikke bære tungt på 6 uker etter operasjon. Får ikke kjøre bil første uka. Første 2 dagene (minst) bør du ha helt barnefri. Det er vondt og du klarer/orker ikke noe Særlig. Må ha hjelp til det meste.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 jeg tok det etter at oppsigelsestiden i den jobben jeg hadde gikk ut, var i mai - skulle begynne på skole når sommeren var over så da hadde jeg hele sommeren fri Tok meg to uker før jeg var helt "meg selv" uten vondt. Anonymous poster hash: 99b75...2b8
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #6 Skrevet 14. februar 2014 jeg var hjemme 6 uker og fikk sykemelding pga komplikasjoner. opererte først en gang... får beskjed om å gå med arma rett ned i 5 uker. det skal du høre på!! jeg gjorde det kanskje 2-3 uker så begynte jeg å være uforsiktig(armene over hodet i forbindelse med handling/hyller ect. det resulterte i at protesene mine flytta seg oppover og grodde fast der. hadde dobbeltpupp og ble operert på nytt tre mnd etter. da var jeg kjempeforsiktig. gikk med armene langs siden. nå er mine veldig fine og er fornøyd. Anonymous poster hash: 0218d...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå