Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Noen som har blitt gravide på hormonspiral her? Jeg satt inn spiral i desember, hadde en vanlig m. Så har jeg nå gått syv uker uten, kun med litt farget utfl. da jeg skulle hatt m. Puppene er ømme, og soverommet "lukter feil" klarer ikke forklare, men det var slik da jeg var gravid sist. Har også vært mye kvalm og hodepine, men det har jeg uansett grunnet en annen tilstand. I dag har jeg hatt vondt i magen og så trodde jeg m. kom, men det var igjen bare litt farget utfl. Burde ta en test, men har ligget syk siden mandag og har ikke fått kjøpt. Noen som kan berolige meg? Anonymous poster hash: 3a71b...19b
<3 mine søte små<3 Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Spiral kan skille ut mye hormoner i begynnelsen . At du ikke har mensen trenger ikke å bety at du er gravid. Jeg har hormonspiral og har ikke hatt mensen på 2 år
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Spiral kan skille ut mye hormoner i begynnelsen . At du ikke har mensen trenger ikke å bety at du er gravid. Jeg har hormonspiral og har ikke hatt mensen på 2 år takk, har hørt det jeg også, men hadde spiral før jeg ble gravid, og da hadde jeg hver måned, veldig regelmessig. Dessuten husker jeg ikke at jeg hadde vondt i puppene...men det kan jo være hormonelt selvfølgelig. Nei, krysser fingrene og håper på det beste. Hadde ikke gjort noe å slippe m. Men går kanskje nervøs hver måned da Anonymous poster hash: 3a71b...19b
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har også lurt på om jeg er gravid på hormonspiral, men er nok bare hormonene. Ømme pupper, oppblåst, murring osv, men får litt mensen hver mnd. Håper den forsvinner helt, men har hatt den ett år nå, så ser dårlig ut. Jeg er veldig redd for å bli gravid, så blir nok litt ekstra var når jeg får plager som jeg hadde når jeg var gravid...er nok helt vanlig Anonymous poster hash: bd58a...283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå