Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Noen som har erfaring med dette? Vi er førstegangsprøvere og er inne i 1p.p. Et par dager etter EL fikk jeg en skikkelig stikkende smerte i livmoren, noe jeg ikke har kjent tidligere. Har hørt at man kan få lignende smerter når egget fester seg. noen som vet??Setter pris på svar :-) Anonymous poster hash: 30eac...416
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Ja det kan må få. Det kalles festesmerter. Hadde det med førstemann. Og så har jeg noen dager etter EL fått skikkelig mensmurringer. Men det trenger du ikke å få. Lykke til! Anonymous poster hash: 408b0...4e6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Jeg fikk ikke smerter, men festeblødning. Forskjell fra person til person Lykke til! Anonymous poster hash: 82278...0e9
FruMille Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hm,spennende er det uansett :-)gikk på pillen i 5 år fram til desember, men syklusen stabiliserte seg med det samme, så nå får vi bare vente og se *leverihåpet* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå