Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Fant legen. Ikke at det var relatert til plagene jeg hadde, men tran må jeg visst ha. Jeg HATER tran. (surver)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Trankapsler på kvelden før leggetid er tingen. Orker ikke "hilse" på lukta og smaken utover dagen så jeg prøver å sovne så fort jeg kan etter inntak. Går på sparebluss utover senvinteren og tidlig vår før sola slår til.
bønni Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Hva med d-vitamintabletter? Du kan få med 85 mg styrke (mener jeg det var) reseptfritt på apoteket. D-vitaminmangel gjør livet tungt, men spis piller så hjelper det fort :-)
ms.Pond Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Gå på helsekost og kjøp rene d-vitamindråper? Tror da e har det på apoketet også... Fire dråper i et glass med juice, og ingen uggen hikking i løpet av dagen. Tror det er det osm har reddet helsa i vinteren for min del, for tran, det takler jeg ikke.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2014 Dere er redningen for meg! Tusen takk!
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Vel, da vet du i hvert fall det. Men er det pissrelatert i det hele tatt?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Jeg lurte også på hva dette har med tissing å gjøre? Håper propping med nevnte vitamin kan hjelpe på formen, hvertfall!
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Jeg lurte også på hva dette har med tissing å gjøre? Håper propping med nevnte vitamin kan hjelpe på formen, hvertfall! Kanskje en D-propp?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2014 Nope, ikke relatert, men ny feil. Haha, på tide med service her i gården tror jeg.. havari..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 D-dråper er genialt! Det hår også an å få trantabletter som ikke er større enn perler 👍
Ziva Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Gå på apoteket og kjøp D-vitamin tabletter eller dråper. Tablettene er nok mer effektive. Trankapsler smaker pjuk okke som når du tar dem.
sug lut Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Nope, ikke relatert, men ny feil. Haha, på tide med service her i gården tror jeg.. havari.. Kanskje vurdere å gå for vrakpanten og skaffe ny kropp?
Ziva Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Nope, ikke relatert, men ny feil. Haha, på tide med service her i gården tror jeg.. havari.. Kanskje vurdere å gå for vrakpanten og skaffe ny kropp? Du kan få sagt det du. Gubben fikk helt panikk når han kom i reperasjonsalderen (40). Han fikk det tredd godt nedover øra i tillegg. Det meste måtte fikses
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2014 Hørt at ny kropp koster både tid og penger, og er ikke helt sikker på det. I tilfelle det er d-vitamin i sjokolade spiser jeg noen biter. Mannen er borte så da er det lov..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå