Gå til innhold

D-vitaminmangel

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant legen. Ikke at det var relatert til plagene jeg hadde, men tran må jeg visst ha. Jeg HATER tran. (surver)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trankapsler på kvelden før leggetid er tingen. 

Orker ikke "hilse" på lukta og smaken utover dagen så jeg prøver å sovne så fort jeg kan etter inntak.

Går på sparebluss utover senvinteren og tidlig vår før sola slår til.

Skrevet

Hva med d-vitamintabletter? Du kan få med 85 mg styrke (mener jeg det var) reseptfritt på apoteket. D-vitaminmangel gjør livet tungt, men spis piller så hjelper det fort :-)

Skrevet

Gå på helsekost og kjøp rene d-vitamindråper? Tror da e har det på apoketet også... Fire dråper i et glass med juice, og ingen uggen hikking i løpet av dagen. Tror det er det osm har reddet helsa i vinteren for min del, for tran, det takler jeg ikke. 

Skrevet

Dere er redningen for meg! Tusen takk! 

Skrevet

Vel, da vet du i hvert fall det. Men er det pissrelatert i det hele tatt?

Skrevet

Jeg lurte også på hva dette har med tissing å gjøre? :P

Håper propping med nevnte vitamin kan hjelpe på formen, hvertfall!

Skrevet

Jeg lurte også på hva dette har med tissing å gjøre? :P

Håper propping med nevnte vitamin kan hjelpe på formen, hvertfall!

Kanskje en D-propp?

Skrevet

Nope, ikke relatert, men ny feil. Haha, på tide med service her i gården tror jeg.. havari.. 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

D-dråper er genialt! Det hår også an å få trantabletter som ikke er større enn perler 👍

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp D-vitamin tabletter eller dråper. Tablettene er nok mer effektive. Trankapsler smaker pjuk okke som når du tar dem.

Skrevet

Nope, ikke relatert, men ny feil. Haha, på tide med service her i gården tror jeg.. havari.. 

Kanskje vurdere å gå for vrakpanten og skaffe ny kropp?

Skrevet

Kanskje vurdere å gå for vrakpanten og skaffe ny kropp?

Du kan få sagt det du. Gubben fikk helt panikk når han kom i reperasjonsalderen (40). Han fikk det tredd godt nedover øra i tillegg. Det meste måtte fikses ;)

Skrevet

Hørt at ny kropp koster både tid og penger, og er ikke helt sikker på det.

I tilfelle det er d-vitamin i sjokolade spiser jeg noen biter. Mannen er borte så da er det lov..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...