Gå til innhold

Ettåringer - hvor mye har deres vært ute i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har deres ettåringer vært ute i vinter i barnehagen, på Østlandet?

Vår har ikke vært ute en eneste gang på 4 mnd... Utedressen henger ubrukt på knaggen ennå. De sover ute, i vogn, men der stopper det. Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: c8d11...a70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute minst 1 gang om dagen

Anonymous poster hash: 7f2c3...876
Skrevet

Jøss, hvorfor har de ikke vært ute? Min ettåring er ute 3-4 ganger i uka, spørs selvsagt på været. Hvis det er bra vær, er de ute hver dag. Pøsregner det, så er de gjerne inne.

Skrevet

Hvor mye har deres ettåringer vært ute i vinter i barnehagen, på Østlandet? Vår har ikke vært ute en eneste gang på 4 mnd... Utedressen henger ubrukt på knaggen ennå. De sover ute, i vogn, men der stopper det. Hva er vanlig? Anonymous poster hash: c8d11...a70

Det er IKKE vanlig. Hør med barnehagen hvorfor de velger å gjøre det slik.

Hilsen ped.leder.

Anonymous poster hash: 98626...ca6

Skrevet

I barnehagen er de vel ute hver dag så lenge de ikke er syke? Går hjemme med min datter på 18 mnd, og får dårlig samvittighet dersom vi ikke er ute å leker/går tur i frisk luft hver dag. Går i åpen barnehage 2 ganger i uken, og småbarnsgruppen er ute hver gang vi kommer.

Gjest Julia1984
Skrevet

Ute HVER dag i barnehagen. Det er jo tidenes mildeste vinter her på østlandet. Utrolig kritikkverdig at de små ikke får leke litt ute hver dag. Slitsomt for de små å være inne med så mange barn hele dagen.

Sløve voksne, latskap!! Ville absolutt tatt det opp med ped.leder/styrer!!

Se på årsplanen deres. Står det der at de kun skal være inne? Hadde jo skjønt det om det var kaldere enn 10-12 minus..

Skrevet

hver dag.

Anonymous poster hash: 97ee9...58e
Skrevet

Ettåringen min sover ute hver dag, men har ikke vært ute og lekt like ofte. Her på østlandet hvor jeg bor har det ikke vært vrldig kdldt, men sur vind og ikke særlig morsomt utevær for småtrolla som ikke beveger seg veldig mye ute.

Anonymous poster hash: 8e8f7...4db

Skrevet

Hver dag. Spørs selvfølgelig litt på kuldegrader og.

Skrevet

Mints 1 gang om dagen uansett vær. Tar hensyn til mye vind og kuldegrader.

Anonymous poster hash: 9e4e2...693
Skrevet

Frøkna her er 16 måneder nå, men var vel 1-åring sent på høsten. Har inntrykk av at de er ute 3-4 ganger i uka i barnehagen, evt forsøker jeg å få til en tur innom lekeplassen på vei hjem om de ikke har vært ute og jeg henter tidlilg. I helgene leker vi ute kanskje èn av dagene, og har en annen aktivitet (drar på kafè, lekeland, svømmehall e.l.) den andre dagen.

Skrevet

Hver eneste dag!! I tillegg sover de ute!

Anonymous poster hash: a2038...8a6

Skrevet

De er ute stort sett hver dag. Utrolig dårlig at de ikke har vært ute i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 80b7a...cf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...