Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 http://www.tv2.no/2014/02/12/nyheter/innenriks/utrolige-historier/5314657#.Uv0UHfYl6rU Anonymous poster hash: c10aa...cb8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Nja, det kommer nok ikke frem ordrett i intervjuet hva de faktisk har sagt. De bagatelliserer det nok ikke, men lettelsen er nok veldig stor og at de velger å fokusere på den ovenfor media er vel greit. Tipper gutten får både en og to alvorsprater til med dem framover. Anonymous poster hash: 72915...958
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 De forklarer seg greit om hva som skjedde og hvilke tiltak de har gjort i ettertid Anonymous poster hash: 079f5...b1c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hehe, syns dette her var hysterisk moro.! Barn får mye rart for seg. Anonymous poster hash: 3eaa0...f37
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 De var nok mest lettet over at barna ikke var skadd eller døde. Det hadde jeg også vært hvis jeg hadde oppdaget at bilen og barna var borte. Da hadde jeg bare blitt glad for å vite at alt var bra. Men hva kan en gjøre? Unger, kan finne på mye rart. Anonymous poster hash: 8e67c...d8d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Nå skal ikke jeg spekulere så mye, men har en 10-åring selv, og jeg vet at han aldri kunne funnet på noe slik. Såpass dømmekraft har han. Er det egentlig normalt at en 10-åring tror det er greit å ta bilen, med lillesøster i, for å besøke bestemor? Hvis jeg sammenligner med min 10-åring, så virker detcikke helt normalt. Anonymous poster hash: ebdce...db0
mylittlecat Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Hvordan kan vi vite det? De sier ingenting om hva de har snakket med sønnen om, kun at de har hatt en prat med han. Synes ikke det er riktig å dra konklusjon om at de bagatelliserer det hele ut fra det intervjuet der.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Nå skal ikke jeg spekulere så mye, men har en 10-åring selv, og jeg vet at han aldri kunne funnet på noe slik. Såpass dømmekraft har han. Er det egentlig normalt at en 10-åring tror det er greit å ta bilen, med lillesøster i, for å besøke bestemor? Hvis jeg sammenligner med min 10-åring, så virker detcikke helt normalt. Anonymous poster hash: ebdce...db0 Alle barn er ikke helt like. Det var visst ikke så lett å skjønne kanskje? Anonymous poster hash: ef608...56d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Syntes ikke de gjør det. Er nok bare lettet for at alt gikk bra. De har jo også snakket med sønnen sin om det. Men ja en 10 åring vet at dette er feil, og det viser jo også at han visste når han faktisk sa at han prøvde å lyve seg ut av situasjonen. Barn er forskjellige, og noe gjør sånne ting mens andre heldigvis ikke. Farlig kunne dette ha vært. Anonymous poster hash: 2177f...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Syntes ikke de gjør det. Er nok bare lettet for at alt gikk bra. De har jo også snakket med sønnen sin om det. Men ja en 10 åring vet at dette er feil, og det viser jo også at han visste når han faktisk sa at han prøvde å lyve seg ut av situasjonen. Barn er forskjellige, og noe gjør sånne ting mens andre heldigvis ikke. Farlig kunne dette ha vært. Anonymous poster hash: 2177f...f7f sa at han var kortvokst for å lyve seg ut av situasjonen skulle det stå. Anonymous poster hash: 2177f...f7f
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Noen er mer fornuftige enn andre. Noen er mer eventyrlystne enn andre. Nien er mer redd og skeptisk. Barn er forskjellig. Var du helt lik alle de andre barna dine i klassen da du var lita? var det ikke mange forskjellige personligheter? Anonymous poster hash: 8e67c...d8d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Altså, jeg vil våge å påstå at det er temmelig uvanlig at en 10-åring har så liten evne til konsekvenstenkning, så lite respekt for regler, og så lite frykt at han kjører avgårde i en bil på egen hånd. Anonymous poster hash: 1346b...9ee
Anne-B. Skrevet 13. februar 2014 #13 Skrevet 13. februar 2014 Her er nok mer til saken enn dere får vite, damer. Blir dere ikke bare helt gærne av det? Moaaahahaha.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #14 Skrevet 13. februar 2014 Det hjelper ikke å si at barn er forskjellige. Når du er 10 år så bør du ikke en gang vurdere å gjøre noe slikt. De fleste 10-åringer gjør ikke så alvorlige ting for moroskyld. Anonymous poster hash: ebdce...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå