Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Skikkelig luksusproblem kanskje. Men det er fort gjort å engstelig seg. Har ikke noe annet enn positiv test. Har opplevd MA og da ble symptomene borte nøyaktig det tidspunktet legen fant ut fosteret sluttet å utvikle seg. Er det flere som har opplevd null symptomer? Anonymous poster hash: b59d0...d36
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Ja, 0 symptomer i alle mine 3 svangerskap. Merket ingenting av de før de begynte å røre på seg, og når magen vokste. Anonymous poster hash: f7d54...30b Anonymous poster hash: f7d54...30b
camillla Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Var kjempedårlig første svangerskap, og denne gang er jeg i toppform! Må tisse ofte og har litt ømme bryst men det er alt.. Var også kjempe bekymra, men nå er jeg over 12 uker og hjerte banker :-) så to helt forskjellige sv.skap så langt
Darwina Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jeg hadde heller ingen symptomer,kun positiv test. Første graviditetstegn var når babyen begynte å sparke ca i uke 21:)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Her stoppet symptomene opp og det endte i MA men hører om mange uten symptomer hvor det heldigvis går bra! Anonymous poster hash: 1b3b6...d6d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Her stoppet symptomene opp og det endte i MA men hører om mange uten symptomer hvor det heldigvis går bra! Anonymous poster hash: 1b3b6...d6d Jeg har opplevd det. Men denne gangen har jeg ingen. Har ikke merket noe i det hele tatt. Normal matlyst, trener normalt uten å bli sliten etc. Er bare 8 uker men jeg var elendig fra uke 5 til 13 sist gang. Egentlig føler jeg meg MER opplagt enn normalt. Besynderlig. Og så liker jeg å ha noe å bekymre meg for da. Er jeg dårlig er DET galt er jeg ikke dårlig er det også galt. :-) Anonymous poster hash: b59d0...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå