Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har nemlig få venninner jeg fortsatt har kontakt med, ca 2 stykker jeg treffer jevnlig og kunne godt tenke meg fler:( Vet samboeren tenker jeg er patetisk sikkert, for han har masse barndomsvenner og gjennom sport osv han har blitt kjent med. Også har han lav toleranse for å kalle de for kompiser. Jeg har flyttet mye i mitt liv, gått på skole forskjellige plasser og derfor også mista kontakt med mange venninner i livet mitt. Jeg er bare 25 år. Heldigvis er jeg nå gravid og skal melde meg på barseltreff. Men er det ikke litt skummelt å gå på sånt, treffe en hel gjeng med fremmede? Hehe. Jeg ELSKER å skravle, men syns det er litt skummelt å stille opp alene på sånt ( Men skal gi det et forsøk, snart). Jeg kommer godt overens med alle mine kolleger og vi sitter gjerne og har lange samtaler alle sammen:) Ser derfor på meg som en som er "lett likandes", men så synes jeg det er vanskelig å få seg venninner da.. Anonymous poster hash: 7aa67...ba0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har svært gode erfaringer med barseltreff. Både via helsestasjon og her inne. Har holdt kontakt med mange og møtes ofte selv 9 år etter. Lykke til Anonymous poster hash: d1560...4ea
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Jeg hadde en stor barselgruppe og endte med å dele oss litt etterhvert. Fortsatt møter jeg to av de jeg fikk best kontakt med, og barna er 5 år:) Anonymous poster hash: 361ba...fe5
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Vi fra barselgruppa møtes hver 3. Uke ennå etter 10 år! Nå møtes vi uten barn! Anonymous poster hash: 544ef...4cf
Mor di! Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Ja, treffes en dag i uken for å gå kveldstur, har forening og finner på ting med barna:-)
SuperFries Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Du møter de ikke alene, for du har ned ungen :-) Så mangler du noe å snakke om, så snakk om ungen. Dere vil gjøre det mye uansett :-) Jeg har vært i 2 barselgrupper. I den første fikk jeg 4 venninner som jeg fortsatt har jevnlig kontakt med. I den andre har jeg fått skikkelig kontakt med 2 av de, og vi møtes jevnlig fortsatt på kafé og middag og alt mulig annet. Så ja, det er ofte verdt det. Min beste venninne har fortsatt "barseltreff" 9 år etter at ungene ble født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå