Stella&My+2 Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 Her vaskes alt i sammen, avhengig av grader og farger. Gidder da ikke sette på en maskin med et par babyplagg!? Vasker kun fulle maskiner med barneklær,- ca 3 ganger i uken!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Vasker alltid nye klær ja. Da eldstejenta var baby vasket jeg klærne hennes for seg selv de første månedene, men minsten sine klær har alltid blitt vasket sammen med alle de andre Anonymous poster hash: c17e1...567
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Jeg vasker stort sett alt av klær til barna før bruk, spesielt til han som sliter mye med eksem. Til han andre hender det jeg ikke gjør det, hvis det er noe nytt han har veldig lyst til å ha på seg. Da alle babyklærne var nye og da jeg tok dem frem igjen til nr2, så vasket jeg det for seg selv, men da var det såpass mye at det fyllte vaskemaskinen. Og i begynnelsen med førstemann vasket jeg alt som kunne/burde vaskes på 60 grader av babyklærne for seg, for han gulpet såpass mye at det ble en maskin ca annenhver dag med gulpekluter, klær sov. Anonymous poster hash: dafe0...309
Tingenes Herre Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 Vasker barnetøy før bruk, og vasker det for seg. Er jo ofte bremsespor, gulpeflekker, tisseflekker og barnehagegris på barneklær. Vil ikke ha det i vaskevannet til mine lekre gevanter.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #30 Skrevet 13. februar 2014 Etter å ha sett hvordan det ser ut i enkelte lokaler hvor klær produseres, så vasker jeg nye klær ALLTID, på så høy temp som mulig. Klærne sorteres etter farge og temperatur og vaskes, skiller ikke på om det er til baby, storesøsken eller foreldre. Bruker stort sett parfymefritt uansett, og lite skyllemiddel, bortsett fra til ull. Anonymous poster hash: 64425...c01
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #31 Skrevet 13. februar 2014 Nei, hvorfor skulle jeg vaske det for seg selv? kun klær det har kommet en del bæsj på jeg vasker separat. Anonymous poster hash: 9b4eb...678
Hringariki Skrevet 14. februar 2014 #32 Skrevet 14. februar 2014 Vasker før bruk. Vasker ikke barnets klær separat, men iom barnet er eneste som stort sett bruker ull blir det gjerne litt slik alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå