Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Jenter er dramatiske, de mobber, baksnakker, utestenger . De blir grusomme når er tennåringer. Gutter er enkle. Min gutt er verdens beste kosegutt og kommer alltid til å være mammas god gutt Anonymous poster hash: 177ae...107
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er veldig glad for at jeg har friske barn, jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Jenter er dramatiske, de mobber, baksnakker, utestenger . De blir grusomme når er tennåringer. Gutter er enkle. Min gutt er verdens beste kosegutt og kommer alltid til å være mammas god gutt Anonymous poster hash: 177ae...107 Ha den innstillinga du. Blir sikkert en god svigermor en vakker dag du, hehe Anonymous poster hash: 9a45c...fd4
Twisty Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er glad jeg har ungene mine, uansett kjønn jeg..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Hyggelig. Kos deg til han treffer en kvinne. Da ser du han til jul, hvis du er heldig, hahahaha , du er teit ass. Anonymous poster hash: f82c4...a61
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 hæ kan du se i fremtiden? kult:) Anonymous poster hash: d41d1...44d
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Jenter er dramatiske, de mobber, baksnakker, utestenger . De blir grusomme når er tennåringer. Gutter er enkle. Min gutt er verdens beste kosegutt og kommer alltid til å være mammas god gutt Anonymous poster hash: 177ae...107 Jaha... Jeg er også kjempe glad for at jeg har gutt ..... men jeg ville nok vært like glad om jeg hadde ei jente altså. Men nå er det engang sånn at jeg har en gutt, og han er så klart verdens beste <3
MissMagica Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er også veldig glad for at jeg fikk gutt. Alltid likt guttebabyer:) Når det er sagt så er det nok mulig at jeg hadde tenkt annerledes om jeg fikk ei jente selv om jeg i utgangspunktet håpet på en gutt. Det at jeg muligens ikke får oppleve å bli bestemor på samme måte som om man har en datter er heelt greit for meg
Cat_Woman Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Hehehe, syns jeg ser deg der du sitter i sofaen med 15-åringen din og kaller ham verdens beste kosegutt. Gutter blir store de og (jeg er forresten også guttemamma).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå