Gå til innhold

Da takker jeg for meg her inne

Anbefalte innlegg

Gjest Mariedama
Skrevet

Nå forlater jeg forumet for godt. Jeg ville bare lage litt underholdning her inne med tull som ikke gikk utover andre, men siden folk som er her inne trenger råd og støtte så er ikke dette det rette forumet å tulle på.

Så nå har jeg bedt moderator om å slette brukeren min for godt også skal jeg heller finne på andre fritidsaktiviter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette skal vi tro på ?? nehhh, tror ikke det..

Anonymous poster hash: 67431...212
Gjest Mariedama
Skrevet

For å være helt ærlig så er jeg en tjuen års gammel gutt som har skrevet en del her inne. Men nå innser jeg at dette ikke er rette plassen for meg å skrive inn her. Jeg ingen kvinne. Grunnen til at jeg skrev inn her var fordi at jeg liker å skrive med voksne folk. Men jeg fant ut at dette ikke var rette plassen for meg.

Skrevet

Igjen ???

Hva med å bli voksen, for dette er et forum for folk som venter eller har barn.

Anonymous poster hash: 81a4b...9d3

Skrevet

hahaha, det kan vel neppe bli mer tragisk dette her :) Tom for ideer eller :)?

Gjest Mariedama
Skrevet

Jeg vet det og det er derfor at jeg slutter å skrive inn her nå, fordi at dette forumet passer ikke for en ung gutt som meg.

Skrevet

Hvem du er og hva du er, hvor gammel du er og hvilket kjønn du har varierer alt etter humøret ditt, tydeligvis. Og hver gang hevder du at du forteller sannheten.

Du har ropt ulv så mange ganger at ingen tror deg lenger.

Jeg har skrevet det før og sier det igjen - skaff deg profesjonell hjelp, for selv om du hevder du ikke trenger hjelp, så er det helt åpenbart for alle oss andre som har fått med seg adferden din her inne.

Skaff deg hjelp!

Anonymous poster hash: 43836...5d1
Skrevet

For dere som svarer i denne tråden, ikke klikk dere inn på profilen til dette gale mennesket,,da blir det garantert hat meldinger på innboksen..

Skrevet

For å være helt ærlig så er jeg en tjuen års gammel gutt som har skrevet en del her inne. Men nå innser jeg at dette ikke er rette plassen for meg å skrive inn her. Jeg ingen kvinne. Grunnen til at jeg skrev inn her var fordi at jeg liker å skrive med voksne folk. Men jeg fant ut at dette ikke var rette plassen for meg.

Sist gang var du fire gutter, før det en blond dame med 3 unger, og gangen før der et eller annet annet. Ingen tror deg.

Anonymous poster hash: 9566a...e87

Gjest Mariedama
Skrevet

Jeg har sluttet med hat-meldinger og jeg har gitt en skikkelig beklagelse til de som jeg sendte disse meldingene til.

Jeg har sluttet å sende hat-meldinger nå. Og jeg er en gutt. Det er sannheten. Så jeg er ingen kvinne. Men jeg håper at dere kan tilji meg for at jeg utga meg for å være kvinne.

Skrevet

Dette skal være et forum for gravide og småbarnsmødre osv. Du som er en ung gutt bør heller finne et ungdommsforum å skrive på. Vi som er her, er inntresert i å diskutere ting som handler om barna våre og om ting som vi kvinner er inntresert i,

Jeg synest allikevel at det er flott at du er ærlig og innrømmer hvem du er. Jeg tenkte ikke at det var en småbarnsmor pågrunn av skrivemåten din. ¨Så jeg ble litt lettet når jeg fikk vite hvem du engentlig er.

Håper du finner andre ting å gjøre enn å skrive inn her  :)

Anonymous poster hash: 03ba0...a60
Gjest Mariedama
Skrevet

Dette skal være et forum for gravide og småbarnsmødre osv. Du som er en ung gutt bør heller finne et ungdommsforum å skrive på. Vi som er her, er inntresert i å diskutere ting som handler om barna våre og om ting som vi kvinner er inntresert i,

Jeg synest allikevel at det er flott at du er ærlig og innrømmer hvem du er. Jeg tenkte ikke at det var en småbarnsmor pågrunn av skrivemåten din. ¨Så jeg ble litt lettet når jeg fikk vite hvem du engentlig er.

Håper du finner andre ting å gjøre enn å skrive inn her :)

Takk for det. :). Jeg skal heller finne et ungdommsforum.

Skrevet

Jeg vet hvem du er :)

Gjest Mariedama
Skrevet

Kjenner du meg? :)

Skrevet

Kjenner du meg? :)

;)

Skrevet

At dere gidder!

Anonymous poster hash: 9ba88...a4c
Skrevet

Det er ikke vanskelig å finne ut det man vil, med rette kontakter og godt med datakunnskaper :)

Gjest Mariedama
Skrevet

Det er ikke vanskelig å finne ut det man vil, med rette kontakter og godt med datakunnskaper :)Anonymous poster hash: 67431...212

Det er ikke vanskelig å finne ut det man vil, med rette kontakter og godt med datakunnskaper :)Anonymous poster hash: 67431...212

Jeg beklager veldig for min oppførsel her inne. Jeg har oppført meg veldig dumt her inne.

Skrevet

Bra at du har dårlig samvittighet, for det var virkelig ikke ok oppførsel du hadde her inne. Men siden du angrer og du har beklagd deg til de som du har sendt hat-meldinger til, så er det vel greit?

Gjest Mariedama
Skrevet

Bra at du har dårlig samvittighet, for det var virkelig ikke ok oppførsel du hadde her inne. Men siden du angrer og du har beklagd deg til de som du har sendt hat-meldinger til, så er det vel greit?

Det tenker jeg og at jeg har gjort opp for meg. Jeg har vært så engstelig for om DIB anmelder meg til politiet for at jeg har spammet her inne. Jeg håper virkelig ikke at de gjør det, for jeg kommer aldri mer til å skrive inn her.

Skrevet

Men så bra at du rakk å endre avatar mellom varselet om din avgang og endelig adjø, da.

Håper noen hjelper deg.

Anonymous poster hash: ce427...029
Gjest Mariedama
Skrevet

Men så bra at du rakk å endre avatar mellom varselet om din avgang og endelig adjø, da. Håper noen hjelper deg. Anonymous poster hash: ce427...029

Men nå skal jeg skaffe hjelp. Også skal jeg aldri mer lage et nytt nick her inne. Det lover jeg.

Skrevet

Hva i all verden har du gjort her inne som er galt? Ny jeg

Skrevet

Snakkes!! Neste måned? ;)

Anonymous poster hash: f93f0...18a

Skrevet

For dere som svarer i denne tråden, ikke klikk dere inn på profilen til dette gale mennesket,,da blir det garantert hat meldinger på innboksen..

Hat-meldinger for å svare i en tråd?? Hjelpes...

Anonymous poster hash: ce16b...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...