Gå til innhold

39+4 og null tegn på fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det garantert overtid?

Eller kan jeg brått få rier uten noe forvarsel?

Anonymous poster hash: 75fb7...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente ingenting før første rie kom

Anonymous poster hash: 6fe55...6a4

Skrevet

eh ja. du er jo ikke med termin enda, hallo! Ikke overtid før man er 42 uker i sv.skapet .Og du er heldig som er så langt. Jeg er bare 32 uker, syyyt. Gleder meg til å komme like langt som deg i sv.skapet:) 

Anonymous poster hash: 8e313...155
Skrevet

Jeg hadde ikke noen tegn, fødte på termin :)

Anonymous poster hash: 792a8...272

Skrevet

Jeg hadde ingen tegn til fødsel med nummer to før 40+3 da det kom litt blod og 10 minutter etter startet riene. Med førstemann gikk vannet 13 dager før termin, jeg var helt sikker på at fødsel var 2 uker unna. Har aldri hatt kynnere eller maserier i mine 2 svangerskap. Lykke til, skjer noe om ikke altfor lenge! :) 

Skrevet

Ingen tegn til fødsel før jeg fødte 4 dager over termin.

Skrevet

Jeg hadde heller ingen tegn til fødsel og på siste kontroll før termin var ikke hodet festet...plutselig bare gikk vannet fire dager før termin:)

Anonymous poster hash: e3abe...fab

Skrevet

Leser jo om alle som har maserier, slim og blødning i ukene før fødsel.. aldri merket noe sånt jeg, derfor jeg lurte :)

Anonymous poster hash: 75fb7...1df

Skrevet

jeg hadde ingen spesielle tegn. Startet med svake modningsrier på morgene. var ikke vondt. trodde aldri det var noe fødsel på gang. Fødte samme kveld. 3 timer i aktiv fødsel.

Fødte 5 dager før termin og hadde som sagt ingen tegn som gjorde at jeg trodde at nå skjer det snart. De som hadde masse tegn flere uker før fødsel gikk like gjerne overtid.

Det finnes ingen fasit på når en fødsel starter. Det bare skjer...med eller uten tegn på forhånd. Lykke til :-)

Anonymous poster hash: b4c77...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...