Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Er det noe som blir godtatt her på forumet. Da tenker jeg spesielt på tulletråder som ikke går ut over andre. Anonymous poster hash: 770c1...e33
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Kjedelig, det ødelegger for dem som vil diskutere mer seriøse ting. En tråd om et viktig tema forsvinner kanskje pga pisset ditt. Anonymous poster hash: 89409...344
Salomine Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Hva er vitsen med å lage en tulletråd ?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Er Fru Åsta, Jomfruer, Blomsterfiffi mfl. tilbake igjen? *klask i panna* Anonymous poster hash: e224a...f8c
Gjest Mariedama Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur.
Elsker livet Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Blir det for mange er det irriterende, men en og annen skikkelig god spøk kan være morsomt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Haleluja! Anonymous poster hash: cf48f...b0a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Har du en diagnose av et slag eller bare mangler du sosiale antenner? Skaff deg venner eller noe. Anonymous poster hash: 91451...936
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Har du en diagnose av et slag eller bare mangler du sosiale antenner? Skaff deg venner eller noe. Anonymous poster hash: 91451...936 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Har du en diagnose av et slag eller bare mangler du sosiale antenner? Skaff deg venner eller noe. Anonymous poster hash: 91451...936 Det levner ingen tvil om at det er en diagnose eller to hos dette mennesket.. Du kan sikkert bli henvist til psykolog hvis du spør legen.. Ville vært til god hjelp for deg og dine medmennesker. Anonymous poster hash: f60b9...60e
Gjest Mariedama Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Har du en diagnose av et slag eller bare mangler du sosiale antenner? Skaff deg venner eller noe. Anonymous poster hash: 91451...936 OK da skal jeg slutte å poste flere tulletråder. Forstod det sånn at noen synest at det var artigt med tulletråder og jeg ville derfor lage litt underholdning her inne. Men siden de fleste som har svart her at de ikke liker tulletråder så sletter jeg kontoen min for godt nå. Jeg hadde jo Diskusjon.no som jeg skrev inn på, men der ble jeg utestengt og. Så nå finner jeg heller på andre fritidsaktivitet i steden for. For heller slappe av og se på film eller gå ut på tur. Har du en diagnose av et slag eller bare mangler du sosiale antenner? Skaff deg venner eller noe. Anonymous poster hash: 91451...936 Det levner ingen tvil om at det er en diagnose eller to hos dette mennesket.. Du kan sikkert bli henvist til psykolog hvis du spør legen.. Ville vært til god hjelp for deg og dine medmennesker. Anonymous poster hash: f60b9...60e Takk for gode råd. Men nå har jeg innsett at dette forumet ikke er for meg, når jeg ikke er gravid eller er prøver eller har små barn. Og folk som sitter her er jo inntresert i temaer og om baybier og sånne ting. Så jeg skal absolutt ikke belaste dere mer med mitt vrøvl. Nå skal jeg ta fatt på livet og gjøre orndlige fritidsaktiviter som ikke går utover andre.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Patetisk og kjedelig. Tenket at personen må være ung eller delvis tilbakestående som gidder å bruke tiden sin på noe så dølt og kjedelig som å bare skrive tull. Hadde det vært artig i det minste.... men finnes jo ikke gøy...bare totalt meningsløst. Anonymous poster hash: 09281...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå