Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 Ungen er snart 80 lang og matta er bare 73... Anonymous poster hash: 830fb...e82
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har ikke sett det, men trenger du en lang matte da? Det holder jo fint hvis det er plass til hodet og kroppen på batta. Bena kan jo godt være utenfor. Mine sluttet også å like å ligge på matta da de var såpass store. Da ville de helst stå. Ellers anbefaler jeg et banlig håndkle eller en vanlig stellematte på gulvet når de er så store. De er ofte raske til å vri seg unna og da er det godt at det ikke er noe sted å falle ned. Beklager at jeg ikke hadde egentlig tips om det du lurte på da. Anonymous poster hash: e54b6...aac
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 He he, det går fint :-) han er bare 7 mnd så å stå er ikke helt aktuelt enda. Må også ha stellebord da det ikke er plass på gulvet. Selve bordet er 20 cm lengre så hadde vært greit. Siden han er så lang blir han liggende med beina utenfor selve bordet siden jeg må ha han nærme. Er ikke så lang i armene :-P Anonymous poster hash: 830fb...e82
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Her bruker jeg enda stellebordet til både 4-åringen og 2-åringene, og dem er mye lengre enn stellematten. Men det funker veldig bra, legger dem kun når jeg vasker nedentil, resten sitter dem Anonymous poster hash: ea87b...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå