Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 En dag da jeg og datteren min skulle ut å handle gikk vi inn på H&M. Vi gikk rundt å såg litt på kler som var i butikken. Datteren min hadde med seg ein juicekartong. Og brått kom det en rasende kvinnelig butikkansatte bort og sa at vi måtte gå ut så lenge datteren min hadde med seg juicekartongen. Vi gikk ut og vi bestemte oss for å ikke gå inn på butikken igjen.Det var en virkelig utrivelig opplevelse både for meg og ikke minst for datteren min. Jeg tenkte at det var best å ikke provosere den butikkansatte mer. Anonymous poster hash: 10e70...3cd
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 Jeg spør alltid på forhånd hvis jeg har med varer inn i butikken. Da er det ingen som etterpå kan anklage meg for tyveri. Kanskje den ansatte hadde en dårlig dag, man behandler ikke kunder på den måten. Anonymous poster hash: 05f4f...9b6
HvittHus Skrevet 13. februar 2014 #3 Skrevet 13. februar 2014 Det er både skiltet og allment kjent at man ikke tar med juice, is og andre "sølete" matvarer inn på klesbutikker. Så at dere fikk beskjed om å gå ut var helt på sin plass. Når det er sagt, kunne den ansatte formidlet dette på en skikkelig måte.
annesmil Skrevet 13. februar 2014 #4 Skrevet 13. februar 2014 Hun har med seg en juice kartong, de selger da ikke juice på HM... Jeg hadde reagert og sikkert sagt noe "dumt" tilbake, som at ser ikke noe drikkeforbud skilt her, eller bedt datteren min drikke opp mens hun så på, og så gi henne den tomme kartongen for å kaste. Men, synes du reagerte helt rett, du ble ikke sint foran datteren din og det er jo HM sitt tap igrunnen!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #5 Skrevet 13. februar 2014 Jeg spør alltid på forhånd hvis jeg har med varer inn i butikken. Da er det ingen som etterpå kan anklage meg for tyveri. Kanskje den ansatte hadde en dårlig dag, man behandler ikke kunder på den måten. Anonymous poster hash: 05f4f...9b6 ??? Visste ikke at man fikk kjøpe matvarer på H&M. Det er som regel ikke lov å ta med seg mat og drikke inn i forretninger som selger klær.. Regner med at du ikke ville betale for det som evt ble tilsølt av drikken til barnet ditt, hvis uhellet skulle være ute. Anonymous poster hash: c6579...1a3
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Hun har med seg en juice kartong, de selger da ikke juice på HM... Jeg hadde reagert og sikkert sagt noe "dumt" tilbake, som at ser ikke noe drikkeforbud skilt her, eller bedt datteren min drikke opp mens hun så på, og så gi henne den tomme kartongen for å kaste. Men, synes du reagerte helt rett, du ble ikke sint foran datteren din og det er jo HM sitt tap igrunnen! Sorry, jeg så nå at det var en klesbutikk. Anonymous poster hash: 05f4f...9b6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Skjønner godt hun blir irritert! De fleste barn griser og grisunger med juice vil man ikke ha i butikken. Anonymous poster hash: 1d089...21d
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Det står jo skiltet at det ikke er lov å ta med is, drikke og annet "søl" inn i klesbutikker. Så det er bare å venne seg til å kaste slikt før en går inn. Anonymous poster hash: 65c85...ffc
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Jobber selv på HM og er rimelig dritt lei alle som legger fra seg matrester på gulv og i hyller og setter drikker, halvtomme og tomme, over alt. Men pleier ikke si i fra til kunder, bortsett fra om jeg ser at de søler eller setter igjen og bare går! Anonymous poster hash: c4545...d8b
overlord Skrevet 13. februar 2014 #10 Skrevet 13. februar 2014 Jeg ville ha blitt flau over at jeg var så dum at jeg hadde latt barnet mitt ha med juice inn på en klesbutikk. Men selvsagt skal butikkansatte si fra på en skikkelig måte.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #11 Skrevet 13. februar 2014 Mat og drikke skal ikke inn i en klesbutikk. Da skal det ligge pakket ned i poser eller vesker Mest avskyelige er barn som alltid står klint inntil glassruter på disker og kliner ned med fingremerker og andre ufysligheter fra ansiktet! Går ann å si pent ifra, men du som mor burde vite bedre! Anonymous poster hash: 6db19...8c7
Salomine Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Man skal jo ikke spise eller drikke i en klesbutikk. Men alle kan glemme, og man bør kunne si ifra på en ordentlig og høflig måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå