Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #1 Skrevet 13. februar 2014 De siste jobbene jeg har søkt har det vært elektronisk søknad med cv som vedlegg og så,har jeg tatt med vitnemål og ateister ved ev intervju. Men nå skal jeg søke på den gamle måten med papirsøknad i konvolutt og lurer på hvordan jeg da skal gjøre det? Sende søknad og cv, eller legge alle papirene mine med? Anonymous poster hash: cd9ec...cc2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2014 #2 Skrevet 13. februar 2014 De siste jobbene jeg har søkt har det vært elektronisk søknad med cv som vedlegg og så,har jeg tatt med vitnemål og ateister ved ev intervju. Men nå skal jeg søke på den gamle måten med papirsøknad i konvolutt og lurer på hvordan jeg da skal gjøre det? Sende søknad og cv, eller legge alle papirene mine med? Anonymous poster hash: cd9ec...cc2 KOmmer an på hva som står i utlysningsteksten. der pleier de å presisere om de vil at du skal sende vitnemål og atester sammen med søknad og cv eller evt ta dem med senere Anonymous poster hash: 4af9d...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå